7 Ekim 2012 Pazar

BiTeNLeR

 Bitirdiğim ürünlerden elimde kalan ambalaj sayısı az. Tatil dolayısıyla tatilde bitenler çöpe gitmiş.
Uzun zamandır yazmadığım bitenler postlarına daha fazla özen göstereceğim. Bakalım bitenler nelermiş:
  • Numis med intimate temizleyici: kaçıncı şişe bilmiyorum. Beauty formulas'ın ürününe bir şans verdim bu aralar onu kullanıyorum yenisini almadım.
  • Neutrogena Grapefruit peeling: Severek kullandım ama açalı çok olmuştu,kalanını el peelingi olarak tükettim. Başka peelingler kullanıyorum yeniden almadım. Sevdiğim bir ürün arada alabilirim.
  • Bioderma Sensibio H2O : Piyasada bir çok misel su mevcutken biodermada takılı kalmamızın en büyük nedeni 500ml lik şişesi, üstelik o fiyata 1litre satın alıyor olmamız. Yedeği,stoğu herşeyi mevcut kullanmaya devam.
 Mario Badescu Tester ürünleri: Limango box ile tanıştıgım MB son zamanlarda en sevdiğim markalar arasına girdi. 3 ürünün tam boyunu aldım yazıları gelecek elbette. AHA içeren nemlendiricisine kozmetikle arası iyi olmayan eşim bile bayıldı ciltte anında etki gösteriyor harika bir ürün.
Africology body balm: Kaliteli bir marka, yogun bir body balmdı minik kutu bir süre kullanıldı.
Dermosilver duş jeli: Lila kutudan çıkmıştı pek hoşlanmadım kullanılmadı da.
Yves rocher Hydraspecific Gündüz kremi: Seri olarak bittiler ama bir tek bunun boşu kalmış. Kış ayları için yoğun nemlendirici bir seri.
 Watson's Ballı saç bakım maskesi: Mucize etkileri yok ama güzel bir maskeydi. Sütlüsünü aldım yazısı gelecek ama ballı ve biralıdan daha çok beğendim.
GK Hair Saç serumu: Bu ikinci şişemdi. Kullandığım en iyi serum diyebilirim. Yüksek fiyatına rağmen dengini bulamazsam tekrar tekrar alabileceğim bir ürün. Saçlara inanılmaz hacim ve yumuşaklık verirken asla yağlandırmıyor. Anlatılmaz yaşanır :)
 Caudalie yüz temizleme kremi: güzeldi minik boyuyla da tatilde yanımda taşıdım fakat tekrar almam.
Dalin bebek şampuanı: Sadece gözlerimi yıkıyorum sanarken, eşim de saçlarını dalinle yıkıyormuş  pek memnun, evde her zaman bulundururuz bir bebek şampuanı.
Hobby duş kremi: Kokusu güzeldi.
Maybelline The falsies Black Drama maskara: Maybelline maskaralar her zaman favorim. Açalı uzun zaman olduğu için artık atıyorum,bitiremedim.Yenisini elimdeki rimeller bitince elbette alırım seviyorum.
Signal White Now diş macunu: Minik boyunu tatilde diş fırçasıyla almıştım. Beyazlık mı veriyor mavi rengiyle göz yanılması mı yapıyor çözemedim ama dişleri beyaz gösterdiği doğru.


11 yorum:

  1. canım ilk yazdığın temizleyiciyi ilk kez görüyorum seviyorsun belli kaç tane bitirdim demişsin nerede satılıyor bu ürün ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczanelerde var canım online eczanelerde de satılıyor eczanemizde.com dan da almıştım bir ara. fiyatı çok değişiyor ama bilgin olsun satan yerler farklı söylüyor 35 TL diyen yer bile olmuştu,15 16 civarında ama.
      Watsons da beauty formulas ın da benzer ürünleri var simdi ordan aldım.

      Sil
  2. Ohh ne güzel bi dolu ürün bitirmişsin yenilere yer açılmış.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hevesle alıp bitsin diye ugrasıyoruz :)

      Sil
  3. Maybelline maskaralar candır:)

    YanıtlaSil
  4. maybıle urnlerını bende sevıyorum merak ettıgım takma kırpık etkısı veren rımelını kullandınmı sen aceba *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takma kirpik etkisi olanın da var bir kaç çesidi hangisi?bir kaç tane var kullandığım genel olarak memnun oldugumu söyleyebilirim

      Sil
    2. maybılene takmak kırpık etkısı olanını soruyorum bır tane var zaten bu cesıtlerde tkma kırpık etkısını cıkaRan S: ??

      Sil
    3. peki teşkürler ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...