29 Ekim 2012 Pazartesi

Watsons Süt Proteinli Saç Bakım Maskesi

 Daha önce de ballısını kullandığım,bir çok blogtada biralı çeşidiyle gördüğümüz Watsons un maskelerinden sütlüsünü edindim.(Ballısının değerlendirmesi için burdan)
  • Bu maskelerle ilgili düşüncelerim değişmedi saç kreminin yaptığını yapıyor dahası yok.
  • Ben sac kremime karıştırıp saçlarımın uçlarına sürüyorum onarma vs. etkisi olmamasına rağmen kolay tarama sağlaması bana yeterli geliyor.
  • Daha önce kullandığım ballısından ve denediğim biralısından farklı olarak bu ürünün yumuşatma özelliği daha fazla geldi bana.
  • Yine diğerlerinden farklı olarak kokusuna bayıldım,sanki eskilerden annemin kullandığı bir kremi hatırlatıyor koklayıp duruyorum ama bulamadım ne olduğunu. Bitince saç kremimle kullanmak ve sırf kokusu için tekrar alabilirim zaten fiyatı çok uygun bu maskelerin.
  • Saç diplerine yaklaştırmamakta fayda var zira yağlanmaya sebep olabilir.



9 yorum:

  1. Dimethicone'dendir yumuşatması öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silikon türevi sanırım uclara kullandığımdan sıkıntı değil benim için

      Sil
  2. Sevgili Kozmetik Deneyimleri;
    Saç uçlarındaki kırıkları onaranve işi sadece bu olan bir ürün tavsiye edebilirim sana:) Kendim de kullanıyorum.Eline sadece mercimek tanesi kadar alıyorsun ve elinde yuvarlayıp saç uçlarına yediriyorsun, öyle ki saç uçlarını kestirmeye gerek kalmıyor:)
    Rausch markasının Avokado Saç Ucu Kremi.
    Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tavsiye için Rausch markasının şampuanlarından hiç memnun kalmayınca başkada ürününü denemedim açıkçası

      Sil
  3. Aynı şeyleri düşünmüsüz bende sırf kokusunu sevdim,şaç diplerime yanlışlıkla degdırdırgımde ise feci yağlanma yaptı,azimliyiz yumuşacık saglıklı şaçlar için durmak yokkk :))

    YanıtlaSil
  4. canımcım offf koşup alasım geldi sütlü,ballı,yeşil çaylı deyince benim için akan sular duruyor. aha önce ballı ve biralısını kullandım ama bunu görmemiştimmmm:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yeni gördüm bunu daha önce dikkatimi çekmemişti belki yeni çıkarmışlardır
      kokusuna ben bayılıyorum alırsan bir bak bakalım eskilerden hangi kreme benziyor ben bulamadım bi türlü:(

      Sil
  5. ozaman almaya gerek yok saç kremim yumuşatma işin zaten yapıyor:(
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...