12 Ekim 2012 Cuma

Essence ürünleri- Tavsiye ettiklerim/Sevmediklerim



Essence markasının çeşit çeşit ojelerinden bir tane bile almadım.Oje zaten pek kullanmam renk çeşitliği şekerci dükkanı gibi aklımı çelse de makyaj ürünlerinde sabit kaldım.Zaman içinde aldıklarımın değerlendirmesini yaptım ama yine de bu konuda sorular alıyordum.
Toplu halde bir post olsun istedim bu da.
Çok fazla ürün denemedim öncelikle onu söylemeliyim. Aldıklarımdan en çok sevdiğim yukarda da gördüğünüz aydınlatıcı baz oldu. Baz olarak pek işe yaramasa da harika bir aydınlatıcı şu aralar sık sık kullanıyorum.
Yazısına gitmek için burdan

London baby eyeliner ise ikinci favorim.Kurşun kalem rengine benzetiyorum kalıcılıgını da başarılı buluyorum. Tavsiye ederim. Yazısı için burdan. Eyeliner fırçasını da sık sık kullanıyorum gayet başarılı.
Secret-it-girl rengine bayıldığım ama kalıcılıgını beğenmediğim allık. Yazısı burda okuyup siz karar verin artık.
 Far bazı olarak Mac painterly kullanıyorum. O biraz birikme yapıyor belki iyi çıkar diyerek almıştım ama memnun kalmadım. Kuru göz kapaklarıma bile birikme yaptıysa yaglı göz kapakları düşünemiyorum. Değerlendirmesi için TIKTIK
 Bu bazı ne yapacağımı bilemedim işe yarar bir yanı yok, nerde değerlendireyim ne yapayım?. Yazısı için burdan
Bu kapatıcı olamayan kapatıcı da bazla beraber kenarda bekliyorlar. İşe yaramaz ürünlerden biri.Değerlendirmesi buradan.

Essence eğlenceli bir marka. Bazen yuksek meblalar ödeyip memnun kalmadığımız ürünler de olabiliyor. O yuzden üzülmedim bu ürünlerin kötü çıkmasına,alışverişimin yarısından memnun kalmışım :)
Ojelerini beğenerek kullanıyor blogger arkaşadaşlar. 
Yorumlarım haliyle objektif,belki benim hoşuma gitmeyen üründen siz hoşlanırsınız ya da tam tersi.
Deneme yanılma yoluyla essence ürünlerini keşfetmeye devam :)
Var mı tavsiye ettikleriniz?

21 yorum:

  1. essencein dörtlü far paletinden inanılmaz memnunum gri olanı mükemmel bişey kesinlikle git bi mıncıkla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farlarını denemedim hiç sanırım denemeliyim teşekkürler :)

      Sil
  2. Daha önce de asansörlü göz kalemlerini tavsiye etmiştim sanırım.Yine edeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet onlarda aklım kaldıı ama anca tatilde gratis bulurum ben
      Antepte var mı gratis?

      Sil
  3. turuncu makyaj bazını göz kapaklarında kullanmamalısın, yapısında silikon olduğu için göz makyajının oturmasını engeller diye düşünüyorum. ben cilt makyajında kullanıyorum ve beğendim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz makyajımda kullanmadım hiç ama ciltte de biraz yağlandırdı gibi geldi yazın sıcaklarda denedim bi tekrar denemeliyim belki :)

      Sil
  4. ne güzel bir post olmuş bu böyle ellerine sağlık :) aydınlatıcı bazı ben de denemek istiyorum en kısa sürede. turuncu bazı da belki likit allık niyetine kullanabilirsin. yanakta renk verme durumu mevcutsa tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) allık kadar renk vermez sanırım

      Sil
  5. somon rengi bazı, makyaj yapmayacağım günlerde dışarı çıkarken, yüzüme renk versin diye güneş kremiyle karıştırıp sürüyorum. ancak o şekilde işe yarıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk verir mi bir deneyeyim hiç düşünmedim tek başına teşekkürler :)

      Sil
  6. sevgili AUDREY yorumunu yayınlayacakken aceleden sildim :( özür diliyor tekrar güzel yorumlarınla blogumu renklendirmeni bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle canım seçmek lazım ürünlerini iyi kötü olarak..

    YanıtlaSil
  8. eğer cildin yağlıysa köpük fondoten. altına çok iyi nemlendirme istiyor fakat gün içinde parlama sıfır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler cildim yer yer kuru pek uymaz sanirim bana :(

      Sil
  9. Smokey eyes far paleti var. Sanırım yeni bir rengi gelmiş, kahverengi ikili far setinden oluşuyor. Önceki grimsi bir siyahtı. Bu smokey eyes far paletini de, öyle göz kapağımı belirginleştiriyim, arada kaşlarıma da sürerim gibi haybeye bir sebepten aldım. Ancak farın pigmenti rezalet çıktı. Bırak smokey eyes vaadini, daha göze dağılmıyor bile! Sürünce öyle kalıyor gözde. Dağılma yok, homojenlik yok, sertte sanırım biraz. Attım çünkü bir iki şanstan sonra çekmecenin dibine... Bu palette biri far, diğeri krem far/jel eyeliner gibi. İkisi de kahverengi. Jel eyeliner kısmını zaten beceremedim, ancak verdiğim 8 ytl sonucu bana güzel bir fırça kazandırdı. :) Hiç, yoktan iyidir.

    Paletcik şöyle: http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_WeSaw_Smokey-Eyes-Set_all.png

    Tekli farlarından memnun olanlar da var, illallah diyen de. Denemeyi bir süre erteledim bu palet faciasından sonra.

    Asansörlü kalemleri şahane, zaten üstte söylendiği gibi. Kaş kalemlerinden ve diğer göz kalemlerinden de aynı performansı bekliyorum şahsen. Denemedim henüz. Likit ve kalem şeklindeki eyelinerı da beğeniliyor. Krem formundaki allığı çok yumuşak ve kimisinde yağ bezesi yapmış.

    Ürünler uygun olduğundan, insanda pek pişmanlık yaratmıyor. Deneme isteğini de arttırıyor tabii. Şahsen farlarıyla ve krem farlarıyla pek iyi şeyler duymadığımdan, denemeyi düşünmüyorum. Ojelerini de şu sıralar, elimde olmayanı gördükçe alıyorum. Çok hoş, kremsi, rengini hemen veren, Pastel markasının daha minnak ve şirin versiyonu bu Essence ojeler. Yapısı çok daha yumuşak geliyor bana Pastel ojelerden. On tane falan ojesi var elimde. Bugüne kadar şişesinde farklı bir renk çıkanını, ilk katta hayalet gibi belli belirsiz duranını görmedim tırnağımda. Ha, bir Glisten Up var, o baya şeffaf bir mavi oje. Onu pek sevmedim. Şeffaf olacak ojelerde şişede kıvamından belli ediyor kendini zaten, hafif daha akışkan oluyorlar. Göz altı kapatıcıları rezalet; ama fondotenini de baya seven var. Blogta da tanıtımı olduğu üzre, şu pembe bazdan almak istiyorum. Benefit'tekiyle benzerliği şaşırtıcı. Ancak şimdi alıp çekmeceye atamayacağım ve mutlaka kullanacağım için, bir süre erteliyorum. :)

    Ne çok konuştum. Kesemize bereket, bol alışverişler!

    YanıtlaSil
  10. Ben rimelini kullaniyorum cok beyeniyorum ve bide kopuk fondotenini cok sevdim eyelinir ida cok guzel hic akmiyor bence mukkemmel bir ürün ...

    YanıtlaSil
  11. rimelini denemedim hangisi tam yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  12. rimeli mükemmel allıkları mac markasının aynı rengiymiş ojeleri zaten ayrı bi övüyorlar
    rimeli gri olan fırçası kıvrımlı benim ki 8.90 fiyatı arkdasımın teyzesı almanyadan getırmısdi bende essenceyı bılmıyordum arastırdım hemen aldım mükemmel baska ürün kullanmam dior olsun max factor meybillen hepsını kullandım kı artık kullanmam hayatta hayvanlar uzerınde deney yaptıkları için o zaman geçnlik cahiliz bilemedik :) onlarla aynı performansta kesinlikle fiyatına göre çok iyi bi ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir cok urunun muadili olabilecek urunleri var uygun fiyatli olmasi da guzel ama kotu urunleri de cikiyor fiyat az olunca uzulmuyor insan

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...