8 Ekim 2012 Pazartesi

I love Mango&Papaya Lip Gloss

 I love markasını keşfetmeye devam ediyorum ama böyle yoğun meyve kokulu ürünleri pek sevmediğimden çok beğendiğim bir ürünü çıkmadı henüz.
  • nemlendirmesi ve rengi güzel uygun fiyatlı klasik ambalajlı bir gloss
  • Kokusuna tahammül edebilsem kullanacağım fakat dudakta yoğun kokulara pek dayanamıyorum
  • Kalıcılığı hakkında; sürüp max.10 dk sonra sildiğim için pek yorum yapamayacağım
  • Beğenmediklerim kategorisine şutluyoruz kendisini.


13 yorum:

  1. ben bunun limonlu ve rasberry olanını aldım memnun kaldım tabi ben kokulu ürün severim de ondan..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu markanın banyo ürünleri çok beğeniyorum ama ne yalan söyleyim bu lig gloss'u ben de hiç beğenmedim. çok yapış yapış ve gerçekten çok ağır kokuyor dudak için.

    Bu arada hediye çekilişime herkesi beklerim. Sevgiler...
    http://denizdenerde.blogspot.com/2012/10/hediyelerim-var-dostlar-d.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler izleyicilerim de katılır umarım çekilişine

      Sil
  3. yapış yapış olacakmıs gıbı bı ızlenım yaratıyor bende de :) oysaki rengi ne güzel..yazık etmşler desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk çok tatlı di mi bende cok sevmiştim

      Sil
  4. Dışardan bakınca ambalajı çok güzel görnüyordu bende tam bugün pembe rengini alacaktım. Artık almam. Bazı rujlarda çok ağır kokuyor hele bir tanesi var isim vermeyeyim sürünce migrenimi azdırıyor resmen. Keşke hiç koku koymasalar diyorum bazen

    YanıtlaSil
  5. Eskiden öyle degildim ama sanki bende artik kokulara pek dayanamiyorum, ya begendigim bir koku olacak yada kokusuz, hatta koklamadan almiyorum bir ürün desem yeridir ; ) Gloss´da dedigin gibi ne güzel duruyor aslinda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayıyor içimi inan sürekli koku geliyor burnuma :)

      Sil
  6. aksine bende bu tip ürünleri sırf o şeker gibi yenilesi kokuları için alıyorum:) nefiisss.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...