19 Ekim 2012 Cuma

Sally Hansen 15 Saniye de Tırnak Eti Çıkarıcı-Maniküre vakit ayıramayanlar için

 Sally Hansen in bu ürünü uzuun zamandır aklımdaydı.
Mutfakta eldiven takmamayı ilke edinmiş Türk hatunlarından olduğum için tırnaklarım ve ellerim bol bol kuruyor. Tırnak etlerimi de kestiğim için çabucak uzuyorlar.
Manükür yapmak sıcak suda bekletme süreci ile uzun bir iş ve ona vakit ayırmak gerekiyor, bana göre değil yani canım isterse yaptırdığım/yaptığım bir iş.
Bu ürün bana ilaç gibi geldi.
  • Tırnak etlerini hemen yumuşatıp kaldırıyor
  • Eğer çok az etiniz varsa itebilirsiniz ama ben kesmeye alıştırdığım için kesiyorum
  • 1 ya da 2 dakika da iki elimi de bitiriyorum şekillendirmek zaten uzun sürmüyor manikürüm 5 dakikada tamam :)
  • Oje işlemine girmediğim için bakım bana yetiyor tavsiye ediyorum az miktarda kullanımıyla uzun süre kullanabileceğimi düşünüyorum.

22 yorum:

  1. kendin nasıl kesiyorsun tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalkıyor zaten etler aynı sıcak suda beklemiş gibi canım şu pensler var ya manikür için onla kesiyorum

      Sil
  2. ben de seviyorum bunu çok yarısından aza indirmişim şişeyi. arada da topuklarımı yumuşatsın diye kullanıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydasını görüyormusun cnm topuklarında ... nefret ediyorum topuklarımdan çok şükür çatlama filan yok ama nasırlaşmış gibi çok sert ve bi çözümde bulamadım :/

      Sil
    2. evet epey yumuşatıyor birçok kremden daha fazla. 1 dk yetiyor çok bekletmemek lazım, hemen yıkamak bir de sık kullanmamak lazım. :)

      Sil
  3. dofa cım hiç aklıma gelmemişti topuklar cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bende alsam mı diye düşünüyordum.Inglot'un jeli bitince bunu alırım.Ben itekliyorum çok bişey yok bende ama yapmazsam da çok bakımsız görünüyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inglotunkini hiç bilmiyorum cicim belki daha iyidir belki daha kötü

      Sil
  5. cnm ürün yaygınmı ilk defa gördüm rahat bulabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. online alışveriş sitelerinde var normal parfumerilerde de vardır yaygın bir marka kozmekolikten aldım ben mesela

      Sil
  6. Ben bu ürünü aldığımdan beri manikür yaptırmıyorum. Etleri kesmiyorum bile, yalnızca itmem yeterli oluyor! Harika bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sık sık yapıyorum ki, belki kesmeden sadece iterek yapabilirim bir süre sonra

      Sil
  7. aaa süpermiş bende alayım hemen topuğada sürmezsem çatlarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al bakalim da sen nerelerdesin unuttun bizi :/
      batmandakiler ne yapti netti hic aklina gelmiyo muyum :))

      Sil
  8. ay bende alacam o halde aynı sorundan müzdaribim çünkü:(

    YanıtlaSil
  9. 30 35 tlye çok pahalı ya ben online alışveriş sitesinde 22tlye buldum

    YanıtlaSil
  10. Merak edip duruyordum bu ürünü almak farz oldu:))

    YanıtlaSil
  11. bu ürün watsons veya gratiste satılıyormu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben online almıştım cnm hiç dikkat etmedim :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...