15 Ekim 2012 Pazartesi

Bioderma Sebium Pore Refiner-gözenek sıkılaştırıcı makyaj bazı

 Bioderma ürünlerini geçen yıl tanıştığımdan beri severek kullanıyorum.Cildim kuru oldugu için hiç ihtiyac duyacağımı düşünmediğim Sebium serisi ile de bu yaz cildimin birden karmaya dönmesiyle tanıştık.
Serinin temizleyicisini,serumunu ve bu gözenek sıkılaştırıcısını kullanıyorum.
Değerlendirmelerime en beğendiğim ürünle başlamak istiyorum
  •  Gözeneklerimin çok küçük ve az. Bu ürünü baz olarak kullanıp üzerine BB krem ya da fondoten kullanınca gözenekler tamamen kayboluyor.
  • Makyaj bazı olarak bir harika. T bölgem çok yağlanmasa da parlar. Pore refiner kullandığım günler yağlanma büyük ölçüde azalıyor ve parlama gecikiyor.Miktarını ayarlamak gerekiyor eğer biraz fazla kaçarsa katmanlaşabiliyor.Fakat miktarı ayarlarsanız ciltte süper bir baz görevi görüyor, fondoteni de uygulamak kolaylaşıyor.
  • Sephora ve The balm ın da bazlarını kullanıyorum ama hep acaba gözenek tıkar mı korkusu yaşadığımı söylemeliyim. Bu üründe içim çok rahat çünkü gözenekleri kalıcı olarak sıkılaştırıyor.
Olumsuz bir yorumum yok. Bitince gözenek problemim için olmasa bile makyaj bazı olarak tekrar alacağım bir ürün.
Cildiniz aşırı yağlı ve gözenekliyse sizi memnun eder mi bilmem bir denemek lazım, her ürün her cilde farklı etki eder diye düşünüyorum. Benim cildim az yağlı ve az gözenekli , mevcut gözeneklerde verim aldım.




12 yorum:

  1. Ben de kullanıyordum bu üründen, benim gözeneklerin biraz daha bariz ve cildim yağlı. Ben de de olumsuz bir yorum yok :) Ben de severek kullanıyorum fakat makyaj bazı olarak yağlı ciltte çok verimli değil gibi geldi bana. Belki azıcık oradan kaybedebilir ama gözenekleri küçültüyor belli bir süre sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı cilde yeterli gelmeyebilir ben de öyle düşünmüştüm :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım ben de merak ediyorum bu ürünü ama karar veremedim bi türlü almaya. Nemlendiricinin üzerine mi uyguluyorsun yoksa tek başına yeterli mi nemlendirmesi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendirme özelliği yok canım alta nemlendirici sürüyorum iyice emdikten sonra cildim bunu sürüyorum

      Sil
  3. Makyaj bazı olarak güzel bir ürüne benziyor zümrem, fiyatı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zümrem ben 35 e mi aldım 49 a mı tam hatırlayamadım ama internette 52 gösteriyor

      Sil
  4. bencede makyaj bazı olarak çok başarılı tatlım,aynı fikirdeyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sanırım artık baz olarak bunu alırım gerçi timebalmı da sevdim

      Sil
  5. aslında sephora haricinde makyaj bazı denemeyen bana uygun olabilecek bi ürün gıbı canım. ama denemeden almak ıstemıyorum bu tarz urunlerı ya :( cildimde sivilce yapar mı yoksa hakıkaten sebium fazlasını alıp guzellık katar mı denemek gerek.. paylaşım ıcın cok tesekkurler, opuyorum kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. testerini bulursan mutlaka dene canım seversin belki:)
      ugra böyle güzel yorumlarınla bloguma renk katıyorsun öptümmmmm

      Sil
  6. dermokozmetik ürünlere bayılıyorum cilt bakımı için vazgeçilmezlerim ancak makyaj altına tedavi edici özelliğinin üzerine fondöten pudra vs kullandığımızda sanki etki etmekten çok zarar verecekmil hissine kapılıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tam tersi makyaj altına sanki bariyer olusturuyormuş gibi hissediyorum yan etkisini de görmedim siyah nokta sivilce gibi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...