27 Ekim 2012 Cumartesi

Golden Rose Bayram Hediyelerim ve Bronz&Mavi Göz makyajı

Golden Rose ürünlerinden oluşan bu güzel paket bana gönderileli bir süre geçti ama kargo şirketi azizliğine uğradığım için elime biraz geç ulaştı. Ben alıştım artık kargolarımın geç gelmesine kargocularla sürekli papaz olmaktansa şükür elime ulaştı diyip geçiyorum :) -kargo çalışanlarının özenle seçildiği konusundaki teorime hala inanıyorum,hepsi seçme-
Güzel renkli ojeler malesef kullanılmayacak ama yeşil hariç 4 renge de bayıldığımı söylemeliyim.
Ojelere bayılıyorum evet ama hem tırnağımda durdukça rahatsız ediyor hem de elimde bir ağırlık var gibi hissediyorum,kullanamıyorum.
Belki kullanan birilerine postalanır? ;)
  Gelelim makyaj ürünlerine; turuncu, altın ışıltılar içeren tozutmayan bol pigmentli bir allık gönderilmiş.
Renk güzel,aslında tam yazlık ve ilk baharlık,güneşli havalarda kullanabilirim ya da coral tonlu bir allık üzerine ışıltı olarak geçebilirim.

  •  En çok farı beğendim. Bordo-kahve,ışıltısız,pigmentli diyemem ama günlük makyajlarda rahatlıkla kullanılabilir.Günlük makyajımda gölgeleme yapmak için kullanacağım.
  • Mavi asansörlü waterproof kalem,güzel bir mavi ama ne yazık ki ben mavi kullanmıyorum makyajlarımda. Aslında bazı kadınlarda mavi göz makyajının bir tutku olduğunu düşünüyorum.Göz makyajı deyince mavi ve yeşil diyen bir çok kadın tanıyorum. Ben onlardan biri olmasam da onlar için bir örnek görebilirsiniz aşağıda.
  • Eyeliner ise metalik bir bronz günlük makyajlarda da gece makyajlarında da kullanılabilecek hoş bir kahve,kendi fırcası incecik kolay uygulama sağlansa da eyeliner fırçanız ile de kullanabilirsiniz.
 Günlük nasıl kullanabilirim dedim: işte cevabı :)
Önce Mac Paint Potlardan Painterly ile göz kapağımı eşitledim.

 Açık renk bir farla önce göz kapağımı bolca aydınlattım,sonra Golden Rose Tekli far ile hafif bir gölge uyguladım, en son bronz eyeliner ve bolca maskara.

 Mavi kullanmam dedim ama dayanamadım mavi severler için de mavili bir göz makyajı fotoladım.
Mavi kullansam sanırım böyle kullanırdım,göz kapağıma biraz dağıtır sonra eyeliner olarak alt kirpik ve üst kirpikleri çerçevelerdim.
 Nasıl olmuşlar,beğendiniz mi? Siz doğal tonlardan vazgeçemeyenlerden misiniz benim gibi? Yoksa mavisiz yapamam mı diyorsunuz? Yorumlarınızı eksik etmeyin.
Herkesin bayramını kutlarım.
Sevgiler 


31 yorum:

  1. Valla ben tam o mavi-yeşilcilerdenim tatlım.:)
    Özellikle mavi kalemlere zaafım var.
    Makyajın hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim canım aklıma sen geldin mavi yeşil derken zaten kalemlerin o tonlarda hep :))

      Sil
  2. Maviye bayildim. Bakir eyeliner cok guzel olmus! Ellerine saglik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hep beklerim bloguma böyle :))

      Sil
    2. Bende bize beklerim kahveye falan bloga ;)

      Sil
  3. Ben de doğal tonlardan vazgeçemeyenlerdenim. Çok nadirdir mavi ile yeşil kullanmam :) Ama ellerine sağlık çok güzel olmuş makyajların. Maviyi bu şekilde ben de kullanacağım güzel fikir oldu canım :)Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğendiğine sevindim canım :)

      Sil
  4. Bende doğal tonlardan vazgeçemiyorum kaç tane kahve tonda farım var hiç saymadım :D hala da gidip kahve farlara yapışıyorum :D Mavi farımda var bir tanecik inglot onuda bronz kahveyle birlikte azcık sürüyorum yazın :) Ama koyu daha doğal tonlu maviler ya da lacivertler kullanırım :) Mesela ben mavi veya o kadar çarpıcı bir renkte eyeliner kullanacaksam tek başına kullarım sadece eyelinerı vurgularım ruju da nude tutarım :) ay ne çok konuştum yine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi lacivert falan ben hiç kullanamıyorum canım zaten nadir yaparım göz makyajı, gunluk paintpot eyeliner rimel haydeee :)
      konuş kuşum seviyorum yorumlarını :)

      Sil
  5. Maviyi göz makyajında ben de pek sevmem ama bu makyaj muhteşem durmuş arada mavili kaçamaklar yapmalısın bence :)Kahve farı beğendim gözlerine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim gozlerimi begendigin icin fotojenik olmasam da pek :)

      Sil
  6. Merhaba;
    Blogunuzu severek takip ediyorum.Özellikle makyaj malzemeleri ile yaptığınız uygulamalar çok ilgi çekici.
    Ben de bloguma beklerim.
    Sevgilerimle,
    Güzellik Sanattır!
    guzelliksanattir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler isinlaniyorum blogunuza hemen :)

      Sil
  7. Ojelerin rengine bayıldım yeşili çok sevdim ben de :) numarasını yazabilir misiniz bulmaya çalışcağım
    Ama bence mavi makyaj harika durmuş sık sık yapmalısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim ojeye bakar bakmaz yazacagim numarasini yanimda degil su an :)

      Sil
  8. ben apayrı bir şeye takıldım. paint pot ile gördüğüm fırça yanılmıyorsam ecotools far fırçası. onunla painterly sürmeyi nasıl başardın?
    bence o fırça dağıtmaktan karıştırmaktan başka işe yaramıyor. daha bugün fondöten sürmeyi bile denedim, iz bıraktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep onla suruyorum painterly i baska bisile sursem cizgileniyor zaten mac te de ilk blending fircasiyla uygulamisti mua far fircasiyla cok kaciyor cizgilere doluyor.bazen kapaticiyi bile onunla suruyorum guzel dagitiyor goz altlarina da :)

      Sil
  9. canımcım bu rengarenk ojeler kullanılmazmı,bayılırım hepsini sürüp bir deneyesim geldi bak şimdi :)) makyajın çok güzel olmuş eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ojelere bayılıyorum canım ama kullanınca agırlık hissediyorum ellerimde :(
      teşekkür ederimm beğendiğine sevindimmm

      Sil
  10. Kahverengi çok çok güzel. Hem günlük hem gece rahatlıkla kullanabilirsin. Maviyi de arada sırada değişiklik olarak denemelisin. Bence çok yakışıyor sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm kahveyi daha cok seviyorum her zaman

      Sil
  11. ben tüm renkler benim olsun diyenlerdenim :) kahve-siyah gibi tonları da kullanırım ama rengarenk makyajları da eksik etmem :)

    hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ben de kullanabilsem cok teşekkürler :)

      Sil
  12. eyelinera kesinlikle bayıldım mutlaka edineceğim ben doğal tonları çok sevdiğim için farını ve eyelinerını beğendim canım =) ama diğer makyajın da oş olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim far cok dogal duruyor gerçekten de

      Sil
  13. Ben de özellikle açık maviyi kullanamıyorum. Renkli şeyler süreceksem koyu lacivert, mor,yeşili az miktarda uyguluyorum. ama senin gözlerine açık mavi de çok yakışmış özellikle yazın kullanabilirsin bence:) eline sağlık... bu arada allığı da beğendim ben aşırı ışıltılı olmayan güzel bir tonu var:)
    bu arada eğer yolun düşer de bloğumuzu ziyaret edersen çok sevinirim .
    sevgilerrrr
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğendiğiniz için :)
      blogunuzu izlemeye aldım güle güle yazın :))

      Sil
  14. Canımmm sen yaparsında kötü mü olur,maviyi nedense bende hiç tercih etmiyorum makyajlarımda.kahve uygulamaya bayıldım insanın gözü gönlü güzelde olunca ne yaparsa yakışıyor,golden rose ürünlerinide başarılı buldum..öpüyorum meslektaşımmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin güzelliğin hayatım çok teşekkür ederim doğalcıyız biz ufak öğrencilerimden geçen biri diyor ama "bi mor,bi yeşil sürün gözünüze kırmızı dudagınıza prenses olacaksınız"
      Senin de yazılarını bekliyorum takipteyim sürekli

      Sil
  15. Her iki göz makyajını da çok beğendim; ama bronz olan bende bir adım önde :) Mavi makyajı bazı kadınlara çok ama çok yakıştırsam da, kendimde pek de güzel durduğunu düşünmüyorum. Yazın, belki! Ama hele de mevsim sonbahar-kışsa, benim favorim doğal tonlar!

    Güle güle kullanın ürünleri, iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      yaz için belki dediğin gibi canım ama bu havalarda ben de dogal tonlardayım belki koyulaşır ama renklenmez :)
      size de iyi bayramlar sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...