20 Ekim 2012 Cumartesi

yves rocher 3lü far -11 beige nude



Far kullanmayı bir türlü alışkanlık haline getiremiyorum.
Göz makyajı benim için baz bir renk ve eyeliner,kirpiklere bol rimel. Gölgeli göz makyajlarına vakit ayırmam gerekiyor ona da sabah üşeniyorum.
Kullandığım zamanlarda doğal tonlardan şaşmıyorum. Daha önce bu seriden tanıttığım şu fardan memnun kalınca bu rengini de aldım.
  • Kahve tonlarının beni açmadığını bu farla farkettim :) Pembeler gül tonları daha çok gidiyor göz makyajında bana.
  • Arada gölgeleme için ya da doğal bir makyaj yaparsam kirpik diplerine en koyu rengini kullanıyorum.
  • Kalıcılığı 10 üstünden 7.
  • En açık rengi aydınlatıcı olarak da kullanılabilir.
  • Çok pigmentli diyemem  ama bana yetiyor.
Olumsuz yanları:
  • Biraz tozutmaya müsait 
  • 6 aylık kullanım ömrü pek iç açıcı değil 6 ay boyunca her gün kullansam bitiremem 







12 yorum:

  1. aynen yaa bende bir türlü far kullanmayı alışkanlık edemiyorum :( bende de var bu paletten hatta twitter da sayende öğrenip almıştım :D
    hayal kırıklığıydı benim için ama arada kullanıyorum aklıma gelirse tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sen mat arıyordun :( ama iki rengi mat bi tek açık rengi sedefli
      o da güzel bir aydınlatıcı ;)

      Sil
  2. Bende bunun bir ton sonraki rengi var yazamadım bi türlü :)) Bu rengi de çok beğenmiştim bir dahakine bunu alacam, güle güle kullan :)) Fotoğraflarda cam gibi çözünürlülüğü çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fransızcaya cok fransızım ben de :) teşekkür ederim fotoları beğenmene sevindimm gittikçe iyileşiyor fotolarım öğreniyorum :)

      Sil
  3. renkleri muhteşem ya bayıldım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beni biraz solduruyor bu tonlar ama :(

      Sil
  4. yves rocher farların her rengini denedim sanırım fakat bu 3 lülerden hiç almadım çünkü hepsinin rengi birbirine yakın ve ne zaman almaya gitsem karar veremedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dogal tonlar hep ve evet seri benziyor birbirine ama bazısı mat bazısı ısıltılı bazısı pembe tonlu grilerde var sanırım bu en kahveli olandı :)
      umarım memnun kalırsın alırsan

      Sil
  5. renkleri şahaneee:) ama 6 ay ne ya ne imkansız onu 6 ayda bitirmek:(

    YanıtlaSil
  6. Rengi güzelmiş ama bende pek kahve tonlarında far kullanamıyorum nedense kendime yakıştıramıyorum.
    Ama Yves Rocher'ın farlarından bi ara alicim çok merak ediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkte diğer renk var bak yazıda pembemsi o daha cok yakısıyor bana da :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...