16 Haziran 2012 Cumartesi

GK hair juvexin saç serumu

 bu üründen daha önce saç bakım ürünlerinde bahsetmiştim ama ayrı bir post olsun istedim bu serum için.
saçlarım bol bol elektiriklenir krem serum gibi ürünler muhakkak kullanırım ki biraz yatışsın saçlarım.
bu seruma bayıldım çünkü
  • saçları asla yağlandırmıyor ne kadar yoğun sürsem de saçlarda ağırlık yapmıyor
  • hacim verip parlatıyor
  • elektiriklenme konusunda bana çok yardımcı oluyor seyrek ama kabarık saçlarımı şekle sokuyor ısıyla hafif düzeltmem yetiyor
  • şişesi çok ilginç pompalı ve alttaki mekanizma ürün bittikçe yukarı çıkıyor ,uzun süre hiç azalmıyor bu neden ki derken alttan yukarı çıktığını farkettim :))
  • tek olumsuz yanı fiyatı ... yerine bir kaç ürün deneyeceğim eğer aradığımı bulamazsam tekrar alacağım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...