4 Ekim 2012 Perşembe

Lila kutu alışverişi-Guinot Biological Peeling Radiance Gel

 Bu alışverişimi aslında yazın ortalarında yaptım ama ürünü kullanmadığım için yazısını erteliyordum.
Yavaştan güneş etkisini kaybetmeye başladığından artık peeling mevsimi gelmiştir.
Guinot jeli AHA içerdiği için tercih ettim.
Bu aralar Mario Badescu AHA ve seramid içeren nemlendirici ve Bioderma Sebium AHA içeren Serum ile birlikte kullanıyorum.

Yüz masaj aleti ise hediyesiydi asla gerek duymadığım bir ürün. Aslında şu temizleme başlıklarından takılabilse o zaman işe yarardı.
Clarins losyon ise mini boy hoş bir nemlendirici etkisi var.

Bir kaç hafta sonra ürünü daha detaylı yazacağım daha yorum yapmam için çok erken, kullanan bilen duyan varsa yorum yazarsanız sevinirim.


2 yorum:

  1. Umarım cook memnun kalırsın kuzum benım :D gule gule kullan, sür, yarasın :) optum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sarı şeker :))
      cok öptümmm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...