30 Ekim 2012 Salı

Studio Basics çift taraflı Blending/Smudging Fırçası

 Miss Peradan bir alışverişimde denemek amaçlı aldığım bu fırçadan hiç memnun kalmadım.
Makeupalley de 4.1 puan aldığını görünce almıştım aslında ama o yorumlarıda detaylı incelemedim sanırım az kişinin puanı var.
  • karıştırma işini pek iyi yapamıyor
  • tüy döküyor
  • zaten sentetik onu biliyordum da verdiği his hiç hoş değil kalın kalın tüyleri var
  • Smudge ucu daha kullanışlı en azından işini yapıyor,göz pınarına far sürerken kullanılabilir.
  • Büyük karıştırma kısmı pek işe yaramıyor en azından ben beğenmedim,tavsiye de etmem.Fiyatı 14 TL olması lazım.


4 yorum:

  1. bende de var bu fırçadan hatta blogumdada yazmıştım tüy dökmüyor çok da memnunum kendisinden fakat şunu biliyorum ki cidden aynı ürün bile olsa her üretim serisini aynı kalitede yapmıyor firmalar aynı ürünü ikici kez aldığımızda memnun kalmayabiliyoruz ve bu çok sinir bozucu bi durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki olabilir orjinalliğinden şüphe duydum ben de böyle çıkınca missperaya da güveniyorum bilemedim şimdi :(

      Sil
  2. ben de bu markanın bir iki fırçasını gördüm kılları paketinde bile dağınık duruyordu. içim ısınmadı. :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...