11 Nisan 2012 Çarşamba

Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Peeling Jel

neutrogena sevdiğim bir marka. market markalarının içinden birini seçmek durumunda kalsam neutrogena tercih ederdim. bu seri ilk çıktığında daha almıştım bu ürünü ikinci kutum sanırım bu da bitmek üzere.

olumlu yanları
  • peeling olarak gayet başarılı cildi tazeliyor 
  • siyah nokta sıkıntım nadiren oluyor önceden dudak çevremde daha sık olurdu bu üründen sonra azaldı.
  • cildi kurutmuyor(cilt tipim kuru ve haftada iki üç kez kullanıyorum)
  • tanecikleri mikro sayılmaz ama yüzü çizecek kadar büyük ve sert değiller.
  • uygun fiyatıyla da kalbimi kazandı :)
olumsuz yanları:
  • sivilce ya da akne konusunda hiç bir etkisi yok. çene bölgemde çıkan geçmeyen sivilcelerim vardı hiç etki etmedi. hatta akneli bölgeye peeling uygulanınca bakteriler yayılabilir dikkatli olmak lazım. sivilce konusunda tek tavsiyem var: sorununuzu doktor çözer sadece kozmetiklerde derman aramayın.
  • "bu kadar güzel kokmamıştı" sloganının mucidi kim merak ediyorum O_o bulaşık deterjanı kokuyor bu ürün :) rahatsız edici değil ama öyle güzel de değil.
cilt tipiniz kuru da olsa haftada bir peeling yapmakta fayda görüyorum ürün arayışındaysanız bir bakın.
bu ürünün beğenmeyeni de çok herkesin cilt tipi beklentileri/ihtiyaçları farklı olacağından kendiniz kullanıp kendiniz karar vermelisiniz :)


3 yorum:

  1. çok merak ediyorum bunu ya, alıcam en kısa zamanda:))yorumlar için sağol

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha :D Ama ben onun kokusunu çok beğeniyorum ya :D Ama üşenmedim, sizin gözünüzle bakayım dedim, tekrar koklamaya gittim ve evet, bulaşık deterjanı kokuyor :D Ama hakkını yemeyelim şimdi, güzel kokulu bir bulaşık deterjanı gibi kokuyor :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...