22 Ekim 2012 Pazartesi

takma kirpik uygulaması-Beliz Kozmetik'ten gelenler

Beliz Kozmetik geçenlerde güzel bir paket yolladı.
Daha önce Lila kutuyla gelen takma tırnaklar,NY Beauty ojeler,Kiss Takma kirpikler ve Kiss blackest black isimli göz kalemi bana gelen ürünler.
Bildiğim ve bilmediğim markalar ve farklı ürünleri Türkiye ye getiren bu firmanın ürünlerini Douglas,Watson's,Tekin Acar ve parfümeleri-eczanelerde bulabilirsiniz.
Her kadının güzel oldugu ve sadece bir kaç vurgu ve rötuşla bu güzelliğin nasıl ortaya çıkarılabileceği ile ilgili güzel de bir mektup vardı bu pakette.
Kendilerine teşekkür ediyor ürünleri şöyle bir değerlendirmeye geçiyorum.
Sevgili Kozmetik Deneyimi Okuyucuları da görsün diye,bu kadın oje sürmez yahu boşverelim dememişler bana da iki şeker NY Beauty oje yollamışlar.
Eminim daha usta oje sürenlerin ellerinde harika duracaktır ama ben de kusur kalmadım sürdüm denedim :)
2. katta rengini tam verip opaklaşıyorlar,mavi olan ışıltılı biraz çizgilenebiliyor,neon pembe olan ise ona göre daha pürüzsüz duruyor.
Çabucak kurumaları hoşuma gitti.
 
Gelelim hevesle denediğim Kalem ve Takma kirpiklere
 Kirpikler gerçek insan saçından. Pratik aplikatörlü yapıştırıcısıyla geliyor. Denemek için uygulamasını yaptım.Biraz amatör olsam da uygularken zorlanmadım.
 Kalemin siyahlıgını beğendim, yoğun bir siyah. Kalıcı,yumuşak,asansörlü ve kolay temizlenebilen bir kalem. Siyah göz kalemi bence her kadının makyaj çantasında bulunması gereken bir detay.
 Göz kapagıma sadece Painterly Paint pot uyguladım ve kalemle kalın kuyruklu bir eyeliner yaptım.


 Takma kirpikleri parmağınıza alıp biraz yapıştırıcı sürüp kirpiklerinizin dibine yerleştiriyorsunuz.
Kirpiklere yapıştırıcı sürmeden önce gözünüzde denemeniz önemli eğer uzunsa kesip ayarlayabilirsiniz.
Ben normalde bu kirpiği keser sadece gözümün dış kısmına kullanırım. Bugüne kadar takma kirpikleri hep öyle kullandım. Full kirpik uygulamam ilk sanırım :) O da okuyuculara özel :)
 Kirpiği ilk yapıştırdığınızda kendi kirpiklerinizden ayrı duruyor. Bu etapta iş maskaraya düşüyor,aslında kirpik kıvırıcısı kullanmak da kirpikleri daha iyi kaynaştıracaktır.
Maskara uyguladığınızda daha yoğun bir görüntü elde ediyorsunuz. Çok yakından çekildiği için ayrı gayrı duruyor biraz ama bakınca gayet kaynaşmış ve takma olduğu belli ama çok da sırıtmayan kirpikleriniz oluyor. Ben kendi kirpiklerimden çok memnun bir insan olarak bu görüntüden sonra kendi kirpiklerimi biraz cılız buldum :(
 
Çıkarma işlemi için Bioderma H2O lu pamuğu gözümün üzerinde biraz bekletiyorum.
Silerek çıkarmak yerine tampon yaparak biraz yerinden oynattığım kirpiği pamuga alıyorum.
Normalde kendi kirpiklerimi de bu yöntemle temizliyorum.
Temizlenen kirpikleriniz yeniden kullanıma hazır.
Umarım beğenmişsinizdir 
S E V G İ L E R

13 yorum:

  1. çok güzel ve açıklayıcı bir post olmuş ellerine gözlerine sağlık :) kirpik gerçekten çok çok yakışmış bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  2. canım ne güzel çekmişsin o kalemi öyle bayıldım kalın kuyruk severim bende ama her zaman beceremem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşekkür ederim canımm, kalın daha kolay geliyor bana ince yapmaya niyetlensem kalın oluyor :))

      Sil
  3. vaay bayıldım ne güzel olmuş öyle kirpiklerin yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuşumm :)))

      Sil
    2. Tatlım benim ne güzel olmuş o kirpikler oyle çok yakışmış :)
      Kocaman öpüyorum seni bayramda gelirsende buralara mutlaka bekliyorum :*

      Sil
    3. canım beğendiğine cok sevindim :)
      bayram da gelemiyoruz :(
      kalbimdesin öptümmm

      Sil
  4. Kuzucum çok güzel detaylı bir paylaşım olmuş :)) Ellerine sağlık balım

    YanıtlaSil
  5. Kirpik çok hoş olmuş,çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  6. kirpik çok yakışmış, gözlerini daha da güzel göstermiş :) güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...