1 Ekim 2012 Pazartesi

Collagen by Watsons BB cream-Göz çevresi için

 İyi bir aydınlatıcı olabilir diyerek biraz da touch eclat a benzeterek almıştım.
Denemek için aldıgım ürünlerden şansıma genelde memnun kalırım ama bu ürün beni hayal kırıklıgına ugrattı.
En fazla rengi açık gelir demiştim malesef ondan daha beter bir durumla karşılaştım.

  •  ürün ciltte kayboluyor kapatıcı özelliği yok ,yerine ışıltı bırakıyor
  • ışıltı olarak aklınıza güzel ışıltılar gelmesin ince ince simler düşünün ciltte hiç de doğal durmayan hatta kirli duran simler
  • hiç bir işe yaramadı ne kaş altı ne göz altı hiç bir yerde kullan(a)madım
  • Seven var mı bilmem ama ben kullanabileceğim bir alan bulamadım belki sizin aklınıza bir şeyler gelir ???



14 yorum:

  1. Ben de alacaktım sonra vazgeçtim iyi ki de vazgeçmişim ne biçim ürün o öyle ya :)

    YanıtlaSil
  2. bir arkadaşım da bana bunu önermişti aslında şaşırdım şuan bu yazını gördüm ama asla almam:/

    hafif ışıltıları olduğu için elmacık kemiklerine aydınlatıcı olarak uygulayabilirsin belki de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aydınlatıcı olmak için yetersiz canım ya sim var içinde sadece sedefli ışıgı yansıtan bir yanı yok :(

      Sil
  3. Parlak göz altlarına tahammülüm yok benim sanırım yağlı cilt olmamın etkiside büyük..

    YanıtlaSil
  4. kaş altına kullanıyorum ben. fena değil aslında. tabıı fazla beklentı ıcınde de olmamak lazım :) ben de bununla ılgılı bır yazı yazmıstım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevmedim ben kaş altında da bir daha deneyeyim olmadı yazdan beri bir sogudum umarım atmamısımdır :))yazına ısınlanıyorum :)

      Sil
  5. Merak ettiğim bir üründü sayende görmüş oldum almayacağım vazcaydım.:)

    YanıtlaSil
  6. benimde birkaç kez elim gitti sonradan bıraktım iyiki yazısını yazmışsın canım almamalıyım bu durumda, birde kirli duruyor demişsinya bazı simli ürünler öyle duruyor haklısın:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sim olması da garip niye koymuslar ki

      Sil
  7. bende var ve ben beğeniyorum :) tabiki göz altıma sürmüyorum nefret edeirm parlak göz altlarından. yağlı cildimin olmasıda cabası :D heryerime pudra sürdüğüm için kötü duruyor biraz sadece elmacık kemiklerimin üstüne ne kaş altıma sürüyorum sonucu beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim işinize yaradığına ben kullanamadım malesef :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...