2 Ekim 2012 Salı

I Love Strawberries&Milkshake duş kremi

 Malumunuz Batmanda zorunlu hizmetteyim. Burda online alışveriş konusunda sıkıntım olmasa da en ufak ürünü bile görmeden ve bekleyerek almak hoşuma gitmiyor.
Aylardır beklediğim haber nihayet geldi ve Watson's Batman a şube açtı.Darısı Gratisin başına demeyeceğim ben haziranda gidiyorum artık gittiğim yere açsınlar :))

Watson's un getirdiği I love markasını görünce bir kaç ürün attım sepete.
İlk olarak Strawberries&Milkshake duş kreminden bahsedeyim
  • tam bir çilekli milkshake kokusu ama çilek kokusunu kozmetikte hiç sevmem tamamen dikkatsizlikten almışım
  • kokusu şişeden ilk çıktıgında yogun bir şekilde hissedilse de duşta kullanırken kayboluyor çok şükür ki vucutta kalmıyor
  • güzel köpürüyor
  • durulaması zor vucuttan biraz zor arındırılıyor- ya da ben duş kremi sevmiyorum
  • her zaman değil ama arada sabun yerine kullanabilirim
  • kocaman şisesi ve uygun fiyatıyla başka kokularına şans vereceğim bir ürün oldu.


Çilek kokusunu çoğunluk sever ben sevemedim.Sizin de var mı böyle sevemediğiniz kokular?
  •  içeriğini merak edenler için

6 yorum:

  1. Bu hafta ben de yazısını yazacağım:)

    YanıtlaSil
  2. bak şimdi bak,çirkeflik yapacağım :D watsons batmana kadar geldi de gelirken neden urfaya uğramıyor hıııı :(( Bu senin için de geçerli hanımcım :)) Şu bi kaç ay bitmeden Urfaya bekliyorum seni :) Offf Gratis de buraya gelsin o zaman :D Çilek kokusunu ben bazen seviyorum bazen sevmiyorum canım.Bazen çok şurup gibi kokuyor ya hani.Bu da öyle mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkur ederım davetin icin canım tatil bulduk mu memleketlere kacıyoruz pek gezmedik . urfa ve antep i cok merak ediyoruz ama gelecegiz bu sene :)
      evet biraz surubumsu kokusu

      Sil
  3. Watsons açıldığı iyi olmuş zümrem. Ben çilek kokusunu severim, ama bazı markalarda çok yapay oluyor kokusu ya da aşırı şekerli oluyor; o zaman hiç çekilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok iyi oldu zümrem :)
      bu biraz çilekli yogurt gibi pek sevemedim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...