10 Ekim 2012 Çarşamba

John Frieda Luxurious Volume Saç Kremi

John Frieda Volume serisinin şampuanını yazın kullanmış ve beğenmiştim.
Şampuan olarak Yves Rocher ile devam etmeye karar verince bu serinin kremine bir şans verdim iyi ki öyle yapmışım.
  • Saçlara yeterli yumuşaklığı sağlıyor.
  • Saç diplerine pek uygulamıyorum fakat uygulasam da yağlanma yapmıyor.
  • Saçlara bir saç kremi nasıl hacim katar bilmiyorum ama bu seri saçları diplerden hacimlendiriyor saç dipleri hemen çökmüyor.
  • Hafif bir parlaklık sağlıyor.
  • Memnun kaldım seri olarak kullanmak henüz fırsat olmadı fakat saç serumunu da denemeyi düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Denemek istediğim bir üründü, süper oldu! Zaten John Frieda'nın ürünlerini çok seviyorum.
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. saç kurutma makinesiyle kullanılan spreyi ve sabitleme spreyi de çok güzel.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...