27 Mayıs 2012 Pazar

watsons balli saç maskesi/cilası

Batmanda görev yapıyorum malum burda online alışveriş dışında pek şansım yok. Arada memleketlere kaçtığımda ankara izmir gezip alışverişlerimi yapıyorum.
Ankaraya son gittiğimde "çok bahsedildi alayım bari" deyip aldım bu maskeyi.
Saçıma öyle süper bir parlaklık vermedi ama yumuşaklık açısından iyi diyebilirim en azından kolay taranıyor.
Şu anda zaten nude serisini kullandığım için saçlarım çok iyi durumda saç kremime karıştırıp kullanıyorum ben her banyoda. Saç kremimin etkisini arttırıyor diyebilirim.
Yağlanma açısından benim bir sıkıntım olmadı yıkama sürem aynı ama yağlı saçları olanlar saç diplerine sürmemeli.
Fiyatı çok uygun. Yarım kilo maske kullan kullan bitmez :) Bende öyle mucize parlaklık onarma falan yapmadı. Saç kremine katkı sağlayan bir ürün. Bitince alabilirim kolay taranan saçları seviyorum.



3 yorum:

  1. Merhaba,
    Geçenlerde Watsons'da gezinirken, Down Under ve Nude serisinde takıldım kaldım, alıp almamak konusunda kararsızdım ve almadım. Gliss "Çok Yıpranmış Saçlar" için olan ürünleri aldım, bakalım. Bi de bu maskeleri gördüm ama açıkçası güvenemedim siz önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude için bir yazı gelecek ben çok memnunum uzun zamandır çok farklı şampuanlar deniyorum ama nude çok farklı.
      bu maske için ise kolay tarama ve yumuşaklık veriyor diyebilirim. glissin maskesini kullanmadım. onarıcı bir durumu yok zaten maskelerin saç onarabildiğini düşünmüyorumç

      Sil
  2. bol bol paraben varmış yaw şimdi gördüm senin fotoğraflarda
    alcaktım iyiki almamışım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...