17 Ekim 2012 Çarşamba

The Body Shop Kenevir El yağı

 EL yağı diye okuyunca sıvı mı bu dedim ama katı yağ kendisi, el butter ı.Butter kelimesinin karşılığı zaten yağ olsa da butter olarak söylemek bana yağdan daha pratik geliyor.
3 al 2 öde ile TBS den 3 tane el butter ı aldım. İçlerinden en etkili olanı bu kenevirli olanı.
TBS nin top 10 ürünü içerisinde de bu serinin el kremi var. 
  • Yoğun nemlendirmeye sahip, hemen emilen, elleri uzun süre yumuşacık tutan bir ürün.
  • Kavanozda olması bütün ürünü kullanabilmeme imkan sağlayacaktır-TBS satış görevlisinin ısrarı üzerine almıştım aslında kavanozları,tüpte alacakken,son damlasına kadar kullanırsınız bunu hem daha yogun diyip ikna etmişti, iyi ki dinlemişim.
  • 3 5 yıkamaya kadar elde kalıyor tam bir ev işi seven hatun ve kış kremi yani.
olumsuz bir yanı var 
  • Kokusu!!! Berbat!!! Çok yoğun ve cok yağsı bir koku, bazen kokular konusunda hassaslaşıyorum ciddi anlamda rahatsız edebiliyor. Şu ana kadar kullandığım en etkili el kremi olmasa kokusuna katlanılmaz.


8 yorum:

  1. şahane bir şey ama kokusu kötü bunun yahu.

    YanıtlaSil
  2. Bu kremi ben de uzun zamandır kullanıyorum gercekten çok etkili. Kokusu dediğin gibi çok kötü ama kullandıkça kokusu artık rahatsız etmemeye başladı sanırım burnum kokuya alıştı:))

    YanıtlaSil
  3. benim elimde de şu anda var ben tüpte almıştım hakikaten çok yoğun ama kötü kokulu bir krem.. ama memnunum güzel nemlendiriyor.

    YanıtlaSil
  4. uzun zamandır aradığım bloga sonunda kavuştum mutluyum :) kozmetik özellikle tavsiye üzerinden işleyen bir pazarlama bence ve bu pazarlamada dürüstlük çok önemli bunu blogunda yaşadım adeta artık sık sık danışabileceğim bir site var teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim böyle düşünmeniz beni cok mutlu etti hep beklerim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...