23 Ekim 2012 Salı

firmoo gözlüklerim

 Firmoo.com u ilk gördüğümde niyetim numaralı gözlük almaktı.Çok güzel iki çerçeve beğendim,işlemleri yapıp ödeme sayfasına geldim ki; Türkiye ye gönderimimiz yoktur yazısıyla karşılaştım. Kendilerine mesaj attım,"en yakın zamanda TR ye gönderime başlayacaklarını, istersem bana da hediye bir gözlük göndereceklerini"yazmışlar.Numaralı gözlüklerimi tam da o ara yaptırdığım için güneş gözlüğü alalım dedik.
Eşimle Unisex bir gözlük seçtik,kısa zamanda elimize ulaştı.
  •  ulaştı ulaşmasına da gözlük bize yakışmadı :) pek sevmedik duruşunu biraz büyük tiki işi duruyor
  • paketlemeden memnun kaldık,yedek kaplardan ve gözlük kullananların en çok ihtiyac duyacagı minik gözlük tornavidası ve yedek vidalar koymaları güzel
  • iletişimlerinden de memnun kaldım.
  • güneş gözlüğü değil ama numaralı çerçevelerden belki alışveriş yapabilirim,isterseniz camları da yapabiliyorlar fiyat olarak da uygun,ama ben camlara cesaret edemem burda optikçilere taktırırım.
kendilerine güzel jestlerinden dolayı teşekkür ediyorum 
*******thank you for your kind gift,Firmoo.com *******



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...