27 Aralık 2011 Salı

oriflame mousse delight / köpük far

 köpük ürünleri maybelline göz altı kapatıcısı ( süper bir üründür artık hiç bir yerde bulamıyorum bulan gören varsa lütfennn bana söylesin) ile tanışmıştım. daha sonra allıgı falan derken köpük iyidir fikri oluşmuştu bi dönem. ta ki oriflame ın bu farıyla tanışana kadar :)




beyaz farlara karşı zaafim var göz kapağıma ne renk sürersem süreyim goz kapagımın tam ortasına bir beyaz dokunuş yapıyorum ışıltı aydınlık katıyor gözlerime.


ama bu arkadaş sanki bir ışıltı topu sanki bir nur huzmesi :D
beyaz renk vermeden ziyade ışıltı veriyor ama öyle böyle değil. sim üstüne sim.
belki başka renkleri iyidir ama bunu sevmedim ben.
aydınlatıcı olarak kullanabilirim demiştim ama olmuyor güzel durmuyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...