26 Aralık 2011 Pazartesi

Maybelline Affinitone Allık no:62 / dupe lancome blush subtil 02 rose sable

 çok tatlı bir maybelline allıgı eğer daha önce yayınladıgım lancome allıgı begendiyseniz iyi haber "ikisinin de rengi aynı" :)
gün ışıgında foto çekmeye vakti olmayan ben yine flaşla çektim.




 flaşlı fotolarda hafif mercanımsı cıksada kendisi bir pembe. ben lancome rose sable ile bu arkadaşı  cok benzetiyorum aynı duruyor benim yanagımda.
değerlendirmeye geçiyorum


olumlu yönleri:
  • rengi çok güzel doğal o hafif ışıltılar asla yapay durmuyor mat bir bitirişi var hatta
  • kalıcılıgı iyi lancome kadar değil tabii ki ama idare eder sabahtan en az öğleden sonraya kadar
  • fiyatı uygun
  • bu seriyi cok begendim cok dogal durusları var pigmentli yogun değiller acıkcası cok yogun allıklar beni zorluyor aceleci oluyorum sabahları elim onlara pek gitmiyor. bunu sür sür zaten doğal hafif.
  • cildimle bütünleşmesi güzel tabaka gibi durmuyor cok hoş sanki kendi pembesi gibi yanakların.
olumsuz yönleri:
  • sert bir allık benim allık fırçalarım almıyor kendi fırcası da sert onunla kullanmak lazım
  • malesef yanımda taşıyabileceğim bir allık değil şeftali rengi vardi çantada sizlere ömür nasıl parcalandı hiç bir fikrim yok parçalanması da cok pis toz toz heryer allık. kendisini itina ile muhafaza ediyorum artık. 





2 yorum:

  1. canımcım ikisini yanyana fotoğraflar mısın vaktin olduğunda

    YanıtlaSil
  2. tabiiki canım ayıpsın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...