17 Aralık 2011 Cumartesi

Cecile Invisible Dry and Wet Powder / Islak& Kuru Pudra


 
Janjanlı kutusuyla niye aldığımı  gerçekten hiç bilmediğim bir pudra. cecile markası hiç denemediğim bir markaydı yazın sonunda küçük bir parfumeri sahibi tavsiye edince aldım.

Pudra normalde pek kullanmam. Matlaştırıcı olarak arada öyle ince bir kat geçerim.

Bu pudra transparana yakın. Az birşey geçince renk vermiyor makyajımı sabitlemek için birebir.

Bir kaç kez nemlendirici üzerine sadece pudra nasıl olur diyerek yogun bir uygulama yaptım sonuctan memnun kaldım diyebilirim.

Olumlu yönleri:

·         Transparan istediğinizde hafif geçiyorsunuz matlık saglıyor makyajı sabitliyor.

·         Yogun kullanıma da uygun orta bir kapatıcılığı var .

·         Kuru kuru durmuyor ciltte bütünlük sağlıyor.

·         Genel olarak beğendim zaten pudradan öyle büyük beklentilerim yok az sabitlesin pütür pütür durmasın yeter bana.

·         Fiyat da uygun ürün miktarı çok daha üstünün logosunu silemedim ne zamandır sürüyorum.

Olumsuz yönleri:

·         İçeriğinde talk olması gözenek tıkanıklıklarına davetiye cıkarıyor hemen hemen her pudrada olan bir sorun.





Dry wet demiş ama ıslak kullanmadım henüz o sebepten hiç bir fikrim yok.
Sizin kullandığınız pudralar nasıl çok merak ettim ıslak kullanıyor musunuz?


4 yorum:

  1. ıslak pudra daha önce hiç duymamıştım.ben mineral pudra kullanıyorum genelde ama sıkıştırılmış pudralarda elimde pek tercih etmesemde.geçenlerde makyaj aynamda yves rocher transparan toz pudrayı gördüö çok merak ettim yakın zamanda onu alcam inş.ama canımcım bu cecile markasınba ben bir türlü ısınamadım.

    YanıtlaSil
  2. trasnparan aslında en cok tercih ettiğim pudra kapatıcılık açısından pudrayı sevmiyorum kurutuyor pul pul

    YanıtlaSil
  3. the balm ürünleri talc içermiyor diye duydum umarım pudrası vardır

    YanıtlaSil
  4. talk içermeyen pudralar var piyasada ama pek pudra fanı değilim mineral ürünlerde de talc içermeyen var sanırım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...