20 Aralık 2011 Salı

lancome blush subtil / allık 02 rose sable

 
bir allık olsun ki doğal dursun hafif pembelik katsın yanaklarıma ama hemen de uçup gitmesin diyorsanız lancome blush subtil tam da aradığınız allık.
hemen değerlendirmeye geçiyorum:

olumlu yanları:
  • yapısı cok ince, yağsız, ipek gibi
  • sürümü de çok rahat, kolayca kendi fırcasıyla ya da allık fırcasıyle uyguluyorsunuz. allık fırcası daha iyi sonuç verecektir rengin acık olması da uygulama rahatlıgı saglıyor.
  • hafif ışıltısı var gibi ama sürünce gayet dogal bir bitirişi var.
  • kalıcılıgı da iyi hemen silinmiyor.
  • bu renk cok dogal ama soguk bir renk gibi dursa da yanaklara canlılık katıyor.
olumsuz yanları:
  • henüz allık bitirebilmiş bir insan olmamama ( kaç tane ma oldu) ragmen miktar olarak az fiyat biraz fazla bu tonları flormardan tutun da maybelline gibi markalarda cok rahat bulursunuz. kalite ve performans tabii ki aynı olmayacaktır. 85-100 TL arası değişmekte.

 

gün ışıgında foto cekmeye vaktim olmuyor flash lı da biraz parlak cıkıyor renkler artık bu rengin az matını düşünün

4 yorum:

  1. çok güelmiş ama bana bu renkler gitmiyor şeftali benim rengim ma sana çok yakışıyordur eminim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. kullanıyorum bir süredir teşekkür ederim aslında bu pembe cok yakısır bence her renk tene ben de şeftali derdim hep ;)

    YanıtlaSil
  3. lancome allıkların üzerine tanımam şahaneler bende 20 numarası var o da çok güzeldir

    YanıtlaSil
  4. 20 nosu şeftali olan değil mi? kararsız kalmıştım bir şeftali rengiyle bu arasında

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...