16 Aralık 2011 Cuma

La roche posay Hydraphase UV nemlendirici


Cilt doktorumun tavsiyesiyle aldığım çok da severek bir yıla yakın zamandır kullandığım nemlendiricim olur kendisi.

Kuru cildime zaman zaman yetmese de yazın deniz kenarında neme doymuşken yüzüm çok bile geldi. Güneş koruyucu özelliği de (SPF 15) olmasından dolayı ikindi vakti çıkıyorsam eğer güneş koruyucu sürmeden sadece bunu sürdüm.
Olumlu yanları
  • ·         Nemlendirmesi güzel  ve yoğun Hyrdaphase serisinin farklı kremleri var legere fluid gibi bu UV yani güneş koruyucu ve yogun nemlendirici olanı.
  • ·         Yağlı değil .
  • ·         Zaman zaman çıkan 3 5 sivilcem için doktora gittiğimde doktor tavsiyesiyle aldım sivilce tedavisi döneminde de kullandım.  Sivilcelenme siyah nokta vs gibi sorunlara yol açmıyor.
  •          SPF içermesi süper kışın tek başına kullanılabilir.
  • ·         La roche posay güvendiğim bir marka bu güne kadar kullandığım ürünlerde bir sıkıntı yaşamadım.
Olumsuz bir tek yanı var o da:
  • ·         Makyaj altına kullanacaksanız cildin iyice ürünü emmesi gerekiyor. Yoksa krem toplanıp elinize gelebiliyor.

1 yorum:

  1. ben bu nemlendiriciden nefret etmiştim, az bir miktar sürsem bile elimi yüzümde gezdirince kabuk kabuk soyuluyordu :( La roche'un memnun kalmadığım tek ürünü sanırım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...