30 Aralık 2011 Cuma

Cecile UltraShine Terracotta Far / Aydınlatıcı

 Makyaj çekmecemin dehlizlerinden çıkan bu farı sanırım geçen sene bir alışveriş merkezi kampanyasından almıştım. bir rengini daha almışım ama bu farı yazmamın sebebi bugun aydınlatıcı olarak kullanıp sonuçtan cok memnun kalmam. 



02 nolu bu far içinde kahve gri mavimtrak dalgaları var  ama sürdüğünüzde şampanya rengi bir renk oluşturuyor. gözde kullanımını far olarak begenmemiştim atmıştım bir köşeye aydınlatıcı olarak göz pınarında ve elmacık kemikleri üzerinde deneyince kendisini bitirene kadar kullanmaya karar verdim bu aralar makyajımın olmazsa olmazı aydınlatıcı :) ama seçiciyim bu konuda sim olayı beni bozuyor. high beam kadar doğal olmasa da hafif simler var içinde hoş duruyor ama disko topu görünümü yok.
 olumlu yanları:
  • aydınlatıcı olarak çok hoş. şampanya rengi bir aydınlatıcı arıyorsanız bir şans verebilirsiniz.
  • ürün gram olarak fazla sür sür bitmez ama fırınlanmış olduğu için bozulma süresi de uzun.
  • ben yelpaze fırca ile uyguladım elmacık kemiklerime hoş doğaldan azcık ışıltılı bir aydınlık verdi.günlük makyaj için normal ( kime göre neye göre derseniz; sim sevmeyen bana göre:)  yelpaze fırça tam da bu farın aydınlatıcı olarak kullanılması için sanki. normal fırcayla cok kacıyor ve parmak ucuyla hiç doğal olmuyor.
  • kutusunu beğendim sevimli ve bence şık
  • fiyatı uygun ürün miktarı fazla fiyat/performans olarak da iyi.
olumsuz yanları:
  • dediğim gibi fan yani yelpaze fırçayla güzel sürülüyor yoksa ışıltısı rahatsız edebilir.
  • toz toz oluyor biraz hafiften.
yeşilli bir rengi de var yazısını isterseniz yazabilirim o far olarak güzel ama :)  aşağıda flaşlı ve flaşsız fotoları var.






4 yorum:

  1. çok güzel yazıyorsun devam et canım
    bazen iyi şeyler yaptığını duymak istiyor insan
    başarılar

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım senin blogunu da zevkle takip ediyorum gerçekten yorumun iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  3. blogunuz hayırlı olsun böyle ayrıntılı anlatışınız çok güzel

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim kendim ayrıntılı değerlendimeleri okumayı sevdiğim için bol bol yazıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...