6 Aralık 2011 Salı

The Body Shop Tea Tree Oil / TBS çay ağacı yağı



çay ağacı yağı leke ve akne tedavisinde kullanılan bir ürün internette de ayrıntılı anlatılmış. eski sivilce lekeleri ve arada çıkan sivilceler için deneyeyim dedim aldım.


olumlu yanları:
  • bir süredir arada lekelere uyguluyorum sivilceleri geçirme çabuk söndürme gibi bir etkisi yok ama antibakteriyel bir etki yaptığı söyleniyor o yüzden sürüyorum. sivilceniz varsa tek çözüm bir cilt doktoruna gitmek.
  • tek tük  arada çıkan sivilceye sürüyorum yayılmasını mikrop kapmasını önlüyor.
  • izlerde açılma yapıyor.
  • 10ml küçük ama damla damla sürdüğünüz için uzun süre kullanırsınız.
olumsuz yanları:


  • mazot gibi bir kokusu var uçana kadar bir saat falan kokuyor
  • sivilceniz varsa ilaç niyetine alıp kullanmamalısınız etki etmez. 
  • keyfiye arada lekeme falan süreyim ürünü bir olmazsa olmaz değil.
kampanyadan almıştım tam fiyatını bilmiyorum ama 15 20 tl arası olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...