26 Ocak 2012 Perşembe

tatil alışverişi - güneş koruyucu sorunsalı-



merhaba
bu tatilde evde oturma kararı verdiğim için gerçekten hiç pişman olmadım hava öyle soğuk ev hanımlığı da öyle tatlı ki :) hiç özlemedim çalışmayı :) ama güneşi çok özledim :) güneşin kendisini sevmeme ragmen yaz kış güneş koruyucu kullanan bir insanım öyle tenim aşırı beyaz değil NW25 ama bronzlaşmayı ve güneşin ciltteki etkilerini sevmiyorum. kışın düşük faktorlu yazın daha yuksek faktorlu ürünler kullanıyorum. kışın fondotenim nemlendiricim 10-15 faktor yetiyor artıyor ama yaz için arayıştaydım yani ne alsam diye


evde olunca da yapacağım alışverişleri düşünüp site site geziyorum.


güneydoguda zorunlu hizmetteyiz şu anda bir çogunuz biliyor. burada il merkezinde bile bir çok markaya ulaşmam zor 2 yılımı da burada geçirdiğim için artık hemen hemen bütün alışverişlerimi online yapıyorum. memlekete tatile gittiğimde bile online alışveriş bana daha çok keyif veriyor :) bazı magaza çalışanları beni geriyor bi kere kafamı karıştırıyorlar. o ürün bu ürün derken ya hiç bir şey alma isteği kalmıyor içimde ya da almak istemediğim bir ürün alıp çıkıyorum.
online alınca öyle olmuyor ama sepetime atıyorum inceliyorum karşılaştırıyorum




bugun de alınacaklarım vardı,en başta güneş koruyucu almak aklımdaydı avene, babe, la roche posay ve vichy arasında kaldım. la roche posay ve vichy daha önce kullandım. merak ederseniz bir guneş koruyucu yazısı yazacağım. uzun uzun düşünüp vichy nin uygunda bir köfresini bulunca attım sepete, aldıgım ürüne gitmek için buradan buyrun.
uygun fiyatlı kampanyalı ürünler vardı cilt bakım ürünleri ve markaların kampanyaları oldukça iyi. biodermalara bakın derim  ;)


alışverişimi eczanemizde.com dan yaptım siparişim gelince paylaşacağım project pan 3045 e girmem lazım sanırım artık :)







1 yorum:

  1. Ben Daylong'a da şans vermeni öneririm:)
    http://guzellikpaleti.blogspot.com/2012/01/daylong-gunes-kremi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...