14 Ocak 2012 Cumartesi

flormar terracotta matte eyeshadow / mat far M108

 göz makyajı hiç yapmasam bir kapatıcı ve göz kapagıma acık renk dogal bir far uygulamayı seviyorum. günlük sade hatta bazen aceleyle elim hep bu fara gidiyor mat olması doğal durması ve aydınlık durusu hoşuma gidiyor.
değerlendirmeye geçiyorum:






 olumlu yanları:
  • farın uygulaması güzel mat doğal ama tebeşir gibi bir bitirişi yok aydınlık kadifemsi bitiriyor. 
  • miktar olarak cok yazdan beri kullanıyorum 5 gram kocaman bol bol sürseniz bile son kullanım tarihinden önce dibini göremezsiniz.
  • kalıcılıgı idare eder baz kullanmadan sabah 8 den ögleden sonra 2 ye 3 e kadar duruyor aksama kadar durursa hafifliyor rengi zaten ben de hafif sürüyorum. 
  • m 108 rengi gayet  dogal oldugu için bazen göz altı kapatıcımı sabitlemek için hafifce üstünden geçiyorum.
  •  serinin diğer renkleri de güzel yapısını da beğendim denemek için uygun fiyatlı ürünler arıyorsanız deneyebilirsiniz.
  • toz toz olmaması cok hosuma gitti.
  • bir de göz makyajımda farklı renkler bile kullanacak olsam goz kapagımın ortasına hafifce aydınlık versin diye bu fardan dokunduruyorum mat diye gecmesine ragmen tam bir mat değil ışıgı yansıtıyor gözlere aydınlık bir gorunum veriyor.
olumsuz yanları:
  • far konusunda cok bir beklentim yok göz makyajı yaparsam dogal acık renkler ve gölge kullanıyorum o sebeple pek bir olumsuz yanını göremedim deneyin derim. 4 lü paletleri de cok hoş bu terracotta serisinin.







3 yorum:

  1. Ben far kullanmayı sevmiyorum ama flormarın füme rengi mat farını aldım kaşlarım için.Gerçekten doğal duruyor

    YanıtlaSil
  2. canım numarasını ya da linkini verirmisin kaşların için aldıgının kaşlarımı farla yumuşatmayı seviyorum garagaşlı olarak :)

    YanıtlaSil
  3. Flormarın mat far diyerek istedim kodu m10 kutusu aynı şekildeydi.Benim kaşlarda siyah arada boşluklar olduğundan doldurmak için aldım.Siyahta yapay geliyor böyle çok daha doğal duruyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...