9 Ocak 2012 Pazartesi

flormar selection terracotta allık no: 45

 flormarın farklı buldugum ve başta hoşuma giden terracotta serisinin en talihsiz alışverişini bu allıkla yaptım sanırım. değerlendirmeye geçiyorum:


olumlu yanları:
  • renk çok tatlı bir pembe kutusunda çok hoş duruyor parmagınıza aldıgınızda, ben de ona aldanıp aldım.
  • ürün cok kabı şık serinin 41 numarasında gözüm var ama bu performanstan sonra almaya cesaret edebilir miyim bilmiyorum çünkü flormara göre bence pahalı bir ürün 20 25 arası buna verip istediğim performansı almayacaksam daha fazla verip işe yarar bişey alırım.
  • bozulma süresi uzun kolay kolay bitmez.
 olumsuz yanları:
  • parmagınıza aldıgınızda cok tatlı bir pembe şeker gibi soft ışıltılı falan ama dağıttığınızda sadece sim kalıyor geriye öyle aydınlatıcı olarak kullanılacak bir sim de değil koca koca simler flaşsız fotolarda daha cok belli oluyor.
  • fırçayla aldıgınızda fırcaya renk pigmentinden cok ışıltı sim geliyor sürdüğünüzde sırf sim.
  • cilde oturmuyor toz toz duruyor sim üflemişler gibi yanagınıza
  • sevmedim kısacası rengini azıcık verseydi iyiydi.
flaşlı flaşsız dagıtılmış dagıtılmamış fotoları var aşağıda fırcayla bu kadar bile renk gelmiyor. serinin diğer renklerini denemek isterdim ama pek alasım kalmadı 45 numaradan sonra. 41 de hala gözüm var gerçi ama standta deneyince parmagımla  tam belli olmuyor fırcayla da alıp ordaki ürünü yüzüme surmek istemiyorum. merak ediyorum kısacası:)







5 yorum:

  1. cnm senın sectıgın renkten kaynaklanıyor sanırım yada bı bozukluk varmı yapısında ben cok memnunum bu allıklardan 41 nosunda severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bu renk böyle canım daha sonra farklı birkac standta iyice didikledim aynı benimki gibi. 41 yazısı var mı blogunda? alsam mı diyorum onu acep

    YanıtlaSil
  3. 41 nosu çok güzel :) ilk olarak 41 nosunu alamaya gittim satıcı kızın ısrarıyla 40 nosunu aldım geldim eve 22-23tl filan verdim...sonra ankarada bir markette flormar ürünleri çok ucuza satıldığını öğrenince (13 tl filan)41 nosunu aldırdım kullanıyorum memnunum :)

    YanıtlaSil
  4. o 41 de gozum var benim de:)

    YanıtlaSil
  5. Canim tek simli rengi almissin serideki :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...