9 Ocak 2012 Pazartesi

oriflame tender care balm

çok çok sevdiğim minicik sihirli kutu 


değerlendirmeye hemmen geçiyorum
 
 özellikle kuru nemsiz çatlayan dudaklara ilaç gibi gelen bu  minicik şey oriflame in en sevdiğim ürünü.


  • aşırı kuruyan çatlayan cildi onarıyor yumuşatıyor.
  • dudaklarda ve elimin üzerinde çok işe yarıyor.
  • olumsuz yanları diye bir alt başlık açmayacağım çünkü olumsuz yanını görmedim.
  • pratik minicik çantamda çekmecemde heryerde bulunuyor birtane.
  • doğal balmumu içerdiğinden çatlamış kurumuş cildi aşırı yağlandırma yapmıyor besleyip rahatlatıyor.
  • kendim manikür yaparsam tırnak diplerini de bu balmla yumuşatıyorum. 
  • bu kokusuz olanı sanırım vanilyalı karamellisi falan da çıkmış oriflame almıyorum artık pek.kokusuz olması benim için bir avantaj dudaklarımda kokulu şeyler sevmiyorum.
  • kış aylarında gece yatarken sürüp sabah evden çıkarken de sürersem dudaklarım neme doymuş oluyor.

14 yorum:

  1. :D benim yengem buna ele başa g.te kremi der herderde deva vallahi :D

    YanıtlaSil
  2. Olumsuz yanı parmakla sürülmesi bence :(

    YanıtlaSil
  3. kepslok, ben seviyorum parmakla sürmeyi hijyenik değil ama bol bol alıyorum dudagıma sürüyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Bayıldığım ürünlerden biridir, rujumla birlikte fırçayla sürüyorum ve doğal çok güzel dudaklar yaratıyor yorum yapmadan duramadım görünce :)

    Piyanomun Neşter Tuşları

    YanıtlaSil
  5. yorum yapın tabii ki canım ben cok mutlu oluyorum yeni blogger olarak :)

    YanıtlaSil
  6. ben de geceden sürüyorum dudaklarıma sabaha kadar kalıyor çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  7. selamlar... oriflame uyesi oldum ve ilk kez kendime urun siparis ettim. Bu marka eskiye oranlar daha tutulur bir marka olmus. Urunler bugun elime gecti cidden memnun kaldim. Mesala bende fotograftaki urunun çikolatalısını aldım yemek yalamak yutmak istiyor insan.. aldıklarım arasında 3'Lü far,sıvı sabun,parfum,dudak parlatıcı yesil maskara gibi seyler var :) paylasmak istedim :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanın benim de üyaliğim vardı sipariş verirken gerekli gereksiz almaya başlayınca dedim yeter bu kadar arkadasa sipariş veriyorum artık :)

    YanıtlaSil
  9. annemde buna ayaklı eczane diyor :) şimdi sayfaları dolaşırken denk geldim, hatırlayınca yazayım dedim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. DERYA 9 EYLÜL 2012 12:00

    HARİKA BİR KREM AMA.BENCE BİRAZ DAHA BÜYÜK OLSA DAHA ÇOK KULLANİŞLI OLUR DAHA ÇOK ALINIR.AİLEM KALABALIK OLDUGU İÇİN YETMİYOR ,

    YanıtlaSil
  11. Küçük ama becerisi büyük. En çok karamellisini seviyorum. Kirazlısıda güzel. çİkolatalı ağır geliyor bana. Bademlisi çıkacaktı bu ay, kış geliyor maglum almak lazım. Tenderın ruj seriside çıkmıştı. Parmakla sürmek cidden sorun ama fırça iş görüyor. Keşke rujlarında kirazlısını, bademlsiini falan çıkarsalar, ne güzel olur :)))

    YanıtlaSil
  12. Bende bu üründen aldım.Aldığım kişi her yere sürebileceğimi söyledi.Gözaltıda dahil.Bende sürüyorum.Yine de içime sinmedi.Sizce göz altına sürülüyor mu? Sürmeye devam edeyim mi?

    YanıtlaSil
  13. Bende bu üründen aldım.Aldığım kişi her yere sürebileceğimi söyledi.Gözaltıda dahil.Bende sürüyorum.Yine de içimde kaldı.Sizce göz altına sürülüyor mu? Sürmeye devam edeyim mi?

    YanıtlaSil
  14. merhaba benim de çok sevdiğim bir ürün ama dudak nemlendiricisi gibi düşünün çok yoğun göz altlarına tavsiye etmem yağlı gelebilir ve komedon yapabilir bir kaç gün deneyip iyi gelip gelmediğini gözlemleyebilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...