2 Ocak 2012 Pazartesi

flormar long wearing lip gloss / 401

 pek gloss insanı değilim ama arada severim bu da arada hafif birşeyler kullanmak istersem diye aldıgım bir gloss. değerlendirmeye geçiyorum;








 olumlu yanları:
  • rengi çok tatlı bir pembe sürünce tabii ki şeffaflaşıyor ama o pembesi hafifçe kalıyor seviyorum.
  • dudakları güzel nemlendiriyor bazı glosslarda sürdükten sonra kuruttugunu hissediyorum bunda o durum yok.
  • fırcası pratik kolayca sürülüyor.
  • 3 boyutlu etki falan onlar hikaye. dudagınız ne kadar dolgunsa yaglı birşey de sürdüğünüzde parlar hafifçe daha dolgun durur. kriter sizin dudagınız yani oldugu kadar. benim dudaklarım dolgundur zaten pek bir fark olmuyor.
  • kalıcılıgı konusunda da idare eder buldum. glosslar pek kalmaz benim dudagımda içecek falan tüketirsem bardakta kalır dudagım yerine. yiyip içmediğim sürece gloss ne kadar kalabilirse okadar kalıyor. tazeleme ihtiyacı duyuyorum muhakkak. ama kurumuyor dudakta etkisi azalsada o nemli görünümü kalıyor.
  • daha ne yazayım gloss işte :)
 olumsuz yanları:
  • yapışkan... gloss sürünce saçlarınız da toplu değilse dudağınıza yapışır ya ben hiç sevmiyorum o durumu.
  • kokusu var. hafif normal rujda glossta olabileceği kadar başkasını rahatsız etmez belki. ben koku sevmiyorum rujda arabaya falan binersem özellikle midemde hissetmeye başlıyorum o kokuyu.
bunlar dışında renk skalası geniş bir seri denemek için alınabilir fiyatları zaten uygun.
küçük de bir not: blogum yazılarım eleştiriye açıktır. fikrinizi söyleyebilirsiniz buna memnun olurum. 
kendim ne alırsam alayım, almadan önce internette detaylı yorumlarını okumayı seviyorum o yüzden kendi yazdığım gibi detaylı tanıtımlar çok hoşuma gidiyor. yani yazılarımın formatına ben keyfim ve kahyası karar veriyor:) blog işinden bir kazancım yok sayfama reklam bile koymadım kendim vakit geçirmek biraz da amme hizmeti için yazıyorum.. bloguma başlarken de (ki yeniyim) böyle yazmaya karar vermiştim.hoşuma gitmeyen blogları ben takip etmiyor okumuyorum o blog sahipleri de aglamıyorlar neden okumuyorsun bizi diye. bu böyledir. onların blog formatlarıyla ilgili parlak fikirlerimi de kendime saklıyorum :) bir kulak pamugu hakkında bile günü gelir yazabilirim olumlu olumsuz vs. 
sevgilerle 
ben keyfim ve kahyası

5 yorum:

  1. yaa ama ben bunu almayı çok istiyordum ama watsonsta kalmamıştı alamadım bak şimdi yine istedim bu ruju.çok tatlı bir renk.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı duruyor sarışınlar da da benim gibi kara kaslı kara gozlu de de :) üzüldüm bulamadıgına bak yakın olsak sendeydi canım

    YanıtlaSil
  3. online alcam artık napim

    YanıtlaSil
  4. Sim pırıltı var mı acaba icinde? merak ediyorum alicam deneme firsatim olmadi :*

    YanıtlaSil
  5. yok canım simi pırıltısı pamuk şekeri gibi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...