24 Ocak 2012 Salı

dephyto çamur maskesi- denedim yorumladım herşey blog için :)





merhaba lila kutu içinden çıkan çamur maskesini kutu geldiğinden beri denemek istiyordum. denedim muradıma erdim :) 
değerlendirmeye geçiyorum:



bu kısmı direk lila kutudan kopyalıyorum 
Nedir?
Soğuk su paketlerinden daha uzun süre nem tutar. Siyah Maskedeki soğuk nem derinin gözeneklerini serbest bırakır, kanı yüzeye çeker. Sivilce (akne) ve siyah nokta oluşumunu önler, onarır.Uygun cilt pH’ını sağlar. İçindeki polifenoller sayesinde doğal hormon dengesini sağlar. İltihap ve ödem gidermeye yardımcıdır. Yaşlılık görünümünü giderir (anti-aging etki).Cildi yeniler. Cilt yüzeyindeki zehirli maddeleri yok eder (detox etki). Cildin normal rengini sağlar (toning etki).Cildin daha hafif hissedilmesini sağlar. Temizleme özelliği, ölü hücreleri yeniler, cildi sıkılaştırır. Doğal olarak kullanılır, herhangi bir zararı yoktur.

Nasıl Kullanılır?
Siyah Maske her türlü cilt tipi için tüm vücutta güvenle kullanılabilir. Kullanmadan önce cilt temizlenir, Siyah Maske el veya maske fırçası ile yüz veya dekolte bölgesine uygulanarak ciltte tamamen kuruması beklenilir. Bekleme süresi takriben 30 dakika sürecektir. Daha sonra ılık su ile dairesel hareketlerle masaj yaparak maske ciltten uzaklaştırılır. Uygulama işlemi bittikten sonra siyah noktalar varsa bu bölgelere hafifçe peelling yapıldığında ilk kullanımdan itibaren kayboldukları gözlenebilir. Temizleme işlemi için asla sabun veya şampuan kullanılmamalıdır. Haftada 2-3 uygulama tavsiye edilir. 

şimdi benim yorumlarıma gelelim: yüzüme sürülmüş halinden bir parça ;)
olumlu yanları:
  •  peeling işini çok iyi yapıyor cildi ferahlatıp ölü deriyi alıyor onu farkettim. 
  • sşırı kurutup germedi yüzümü kil maskesine kıyasla konuşuyorum şu anda bu tarz bir çamur maskesini kıyaslayabileceğim tek şey kil maskesi. 
  • kullanımı pratik tek tek ambalajlanmış 12 adet maske içeriyor.hazır çamur durumunda siz suyla karıştırmayla uğraşmıyorsunuz. ilk denemem uzun dönemde söylediklerini yapar mı bilmem.
  • siyah nokta gözenek derdim yok tek tük olur arada. onlarda etkisini göreceğiz burnumda bir siyah noktam var- iğrençtir de böyle anlatması- siyah da değil içi boş gibi ,küçülmüş yıkadıktan sonra gözenekleri sıkılaştırıyor diye düşünüyorum ilk anda böyle hissetmiş de olabilirim kullanırsam ilerleyen günlerde göreceğiz.
  • tonning olayını da göreceğiz .
olumsuz yanları: 
  •  maske değil sanki zeytin ezmesi. çamur ama nasıl yoğun siyah bir çamur. sürdüm yüzüme tuttu mu beni bir gülmek :) gerdikçe geriyor yüzümü zaten yogunluğu o çamur hissi hoşuma gitmedi. 
  • çamur bir de ördekler mi yüzdü bu çamurda temizlendimi iyice diye düşünmekten kendimi tiksindirdim. ilerki kullanımlarımı olumsuz etkileyecektir. sonuç iyi olsun yoksa atacağım çöpe diye diye bekledim ama sanırım atmayacağım peeling olarak beğendim şimdilik.
  • arınması çok zor banyom oldu bir çamur banyosu. >:( kulağıma kadar girdi böyle koynuma kaçtı çamur suyu kendimi yıkadım en son. banyoda yapıp bekleyin bu maskeyi. kızlar anneniz evdeyse onu bu işe ortak edin,sevgili bayanlar domestosunuz hazır olsun yoksa bu çamur işi heryeri batırıyor. leke bırakmıyor Allahtan ama zahmetli. 
  • kir bildiğin ellerim tırnaklarım hep siyah oldu yıka fırçala uğraştırdı çamurda oynamışım gibi.
  • tekrar kullanmadan önce iyice tedbirli olacağım şu an tatildeyim diye uğraştım normal iş temposuyla vakit ayırırmıyım bilmiyorum. 
görüyorsunuz resimde çamuru daha ne diyeyim

6 yorum:

  1. Aynı hisleri yaşıyorum bende:) etkilerini henüz farketemedim 3-4 kullanım sonrasını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zaman olmuştu çamurla oynamayalı :)

      Sil
  2. Canım kullandıktan sonra yüzünü tonikle temizledin mi? Ben onca durulamama rağmen hala pamuk sarı oluyordu, çok sinir oldum sanki yüzümden çıkmamış gibiydi. Bir daha kullanır mıyım bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlemesi çok zor gerçekten ben temizleyicimle yıkadım üstüne tonikledim sanırım ondan sarı olmadı pamuk ama zor bir maske

      Sil
  3. Ben çok beğendim. Yanağımda bir bölgede konuşlanmış ve yıllardır gitmeyen siyah noktalarım resmen dışarı fırladı (Yazarken pek iğrenç geldi yalnız :) )

    Ben lavaboda yıkadım yüzümü, sonra banyoya girdim. Banyoda da güzelce peeling yaptım, mis gibi oldu. Eldeki, tırnaklardaki artıklar da şampuandı, duş jeliydi derken gitti zaten.

    Beni en çok kokusu korkutuyordu, kükürt falan kokar mı diye ama; rahatsız edici bir kokusu yok Allah'tan.

    Yazıya bir de not düş istersen "Maske sürülüyken ev halkından birinin karşısına çıkmayın habersiz" diye. Nişanlımdan biliyorum, olduğu yere çökertiyor insanı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşim uyurken yaptım ben de korktum adam kalkar da beni birden karşısında görür diye :D ama işe yarar bir ürün bence de gözenekler konusunda katılıyorum. en güzelini yapmışsın banyoda kullanıcan.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...