7 Ocak 2012 Cumartesi

Estee Lauder Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser

yüz temizleyicileri bence hayatı önem taşıyor. makyaj yapıyorsanız hangi ürünü kullanırsanız kullanın ciltte durdukca gözenekleri tıkıyor cildin nefes almasını engelliyor. makyajımı silip yüzümü yıkamadan asla uyumam kimseye de tavsiye etmem. köpüren temizleyiciler arasından bugunun postuna estee lauder konu oldu. kullandıgım iki temizleyicim daha var aslında en cok memnun kaldıgım la roche posay ın bir temizleyicisi. değerlendirmeye geçiyorum:
olumlu yanları:
  • güzel temizlediğini hissediyorum.
  • t bölgesini dengeliyor.
  • ferah bir his veriyor.
  • cilde aydınlık veriyor temiz cilt parlar zaten :)
olumsuz yanları :
  • yanaklarım cok kuru oldugu zamanlarda iyice kurumasına sebep oluyor kuru cildiniz varsa tavsiye etmem zaten normalden karmaya dönük ciltler için bir ürün bendeki. kışları yanaklarım aşırı kurudugu için pek kullanmıyorum.

2 yorum:

  1. bende de vardı bu ürün ama çok yüzüme kaşıntı yaptı bende bir daha almadım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. bu aralar kuruluktan ben de la roche posay ın toleriane temizleyicisini kullanıyorum beklemede kendisi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...