22 Ocak 2012 Pazar

Oriflame Beauty Shimmer Eye Dust / Beauty Işıltılı Toz Göz Farı- Pearly White

 Oriflame shimmering eye dust toz farı aydınlatıcı niyetiyle almıştım. Glitter severler için süper bir ürün ama ben sim olayına sıcak bakmıyorum.
Değerlendirmeye geçiyorum hemen:


Olumlu yanları:
•    Dediğim gibi ışıltı seven insanlara yönelik bir ürün ışıltı seviyorsanız süper ışıltılı.
•    Kalıcılığı iyi denemek için kullandığımda gayet iyi kalıyor bozulmuyor.
•    Beyaz rengini tam veriyor.
Olumsuz yanları:
•    Işıltısı benim adıma olumsuz katalogta sedefli duruyordu ve yapısı ultra ince deyince ince pigmentli zannetmiştim bu simleri yoktu ama çok simli çıktı koca koca simler günlük kullanımda bana göre değil.
•    Toz bir üründen toz toz oluyo diye şikayetçi olunur  mu bilmiyorum ama pigmentler gibi kullanımı zor toz toz oluyor.
•    Ben hiç kullanamadım gerçi ama aplikatorü de hoş değil kullanılmaz sert bir odun parcası gibi 
•    Sonuc olarak aydınlatıcı niyetiyle alıp aşırı aydınlatmasından memnun kalmadım çünkü sedefli aydınlatıcıları seviyorum böyle kocaman parçalı glitterlar simler benlik değil.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...