6 Eylül 2012 Perşembe

oriflame serinletici ayak bakım kremi


Oriflame in ayak serisinin ambalajları değişse de içerikleri denediğim kadarıyla aynı. 
yani bu özellikte bir ürün görürseniz bu kremdir  o :)
Oriflame ın ayak ürünlerini gayet iyi buluyorum mesela topuk yumuşatıcı kremi her zaman 1 numaram daha tahtını sallayan çıkmadı.
Bu kremi de yaz aylarında serin serin kullanabilirsiniz karpuzlu kokusu mentollü etkisiyle ayaklarınız serinlerken nemlenecektir.
Kış için bir de ısıtanı var.
Çok şekerler :) 

Oriflame ın ayak ürünlerini ben seviyorum sizin deneyip beğendiğiniz var mı?


5 yorum:

  1. malesef oriflame ürünlerine ulaşacağım kimse olmadığı için deneyemiyorum çok istememe rağmen..:(

    YanıtlaSil
  2. kozmotrend de vardi bir ara online olarak bi bak cnm artik benim de yok alacak kimse yakinda :(

    YanıtlaSil
  3. evet, bende gri renkli kutusu var, çatlamış topuklar için...anında cevap veriiyor soruna...ama adını hatırlayamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heel relief sanirim o dedigin benim favorim o :))

      Sil
  4. bloguna bayılıyorum harika anlatıyorsun hergün yeni yazı var mı diye tıklıyorum hep yaz :))
    aslı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...