26 Eylül 2012 Çarşamba

Hello Kitty MakeUp Gloss 01 ve Sihirli Ruj

 
 Denediğim Hello Kitty makyaj ürünlerinden dudak ürünleri beklentimin üzerinde çıktı. 

Magic Lipstick :
  • Sihirli ruj dedikleri eskileri hatırlatan bu yeşil ruj benim rengi açık dudaklarıma hiç yakışmadı,çiğ bir pembe haline geldi; fakat kendi dudak rengi koyu olan kızkardeşim denediğinde onda çok hoş bir vişnemsi kırmızıya dönüştü.
  • Kız kardeşim severek bütün yaz kullandı,kalıcılıgı çok fazla, dudaktan çıkarmadıktan sonra çıkmıyor yemeyle içmeyle silinmiyor.
  • Nemlendirmesi bir ruj kadar değil ama kalıcı rujlarda görülen kurutma sorunu da yok. Bir süre sonra dudağa işliyor sanki tabaka gibi değil de dudagın rengi gibi duruyor.
  • Kokusu biraz var ve yamulmaya müsait bir ürün buzdolabında tutmamıza ragmen,kardeşim arada yanına aldıgı için etrafina bulaştı.
  • Kardeşim yanımda olmasaydı bu ürünü sadece ben deneseydim size yorumum "iğrenc berbat bir renk" olacaktı. Onda öyle güzel ve farklı bir renk verdi ki çok şaşırdım. O yüzden ürünün özellikleri bunlar renk konusunda kendiniz değerlendirmelisiniz diyorum.

  •  Benim rengim de öyle pembeler vişneler değil bu şeftali gloss da bana yakıştı :)
  • Severek kullanıyorum biraz kokusu olsa da rahatsız etmiyor.
  • Işıltıları dudakta çok yogun durmuyor.
  • Nemlendirmesinden ve yapış yapış olmamasından memnunum.
  • Kalıcılık konusunda malesef memnun kalmadım bir süre sonra kayıplara karışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...