10 Eylül 2012 Pazartesi

deborah milano 24 ore absolute volume maskara

Deborah milano ürünleriyle Kozmoda aracılığıyla tanışmıştım.
Ambalajların tasarımları  çok hoş beğenerek kullanıyorum.

İşbu yazı maskarayı merak edenler için geliyor.

Olumlu yanları:
  •  Fırçası benim sevdiğim yapıda, yoğun kıllara sahip kalın fırçalı
  •  Kalıcılığını beğendim uzun süre dökülmeden akmadan kirpiklerde kalıyor
  • Yoğun kıvamlı olmasına rağmen kirpikleri sertleştirmiyor
  • Dolgunluk veriyor fakat 2.kattan itibaren doğallığını kaybediyor dramatikleşmeye başlıyor
  • Siyahı yoğun bir siyah siyah eyeliner ile kullanmayı seviyorum
Olumsuz yanları:
  • Doğal maskara sevenler için tavsiye etmem 
  • Fırçaya bol ürün geliyor ve eğer alırken ambalajın agzında hafifçe temizlemezsem kirpikleri yapıştırabiliyor.
Olumlu yanları ağır basan güzel bir maskara bitirince almayı düşünebilirim.
Siz de merak ettiyseniz 15 eylülde sonlanacak çekilişimize katılmalısınız... Belki size çıkar?? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...