1 Eylül 2012 Cumartesi

deborah milano comfort mat fondoten spf15

Cildim kuru olunca mat fondotenler hiç ilgimi çekmemişti. Kozmoda kardeş blog etkinligi ile gelen bu fondoten benim için bir ilk oldu.
El kol fotosu çekmedim çünkü bu tarz ürünler pek belli etmiyor kendini elde kolda o yüzden buyrun yorumlarımı okumaya
                          
                           +15 spf içermesi,şişe tasarımı,pompasından uygun miktarda ürün gelmesi gibi     özelliklerini beğendim.
                           +Son dönemlerin fondoten modası olan doğal görünüme sahip ciltle bütünleşiyor.
                           +Kapatıcılıgı azdan ortaya doğru gidiyor.
                           +Hoş bir kadifemsi bitişi var. 
                           +Kuru yerleri nemlendirmesi iyi mat olmasına rağmen pullanma da yapmadı.
                           +Parfumlu evet ama ben sevdim :)
                           + 187 ile uyguladığımda gayet iyi sonuç aldım ama parmaklarınızla da sürülebilecek bir ürün.
                           + Kalıcılığı iyi  6-7 saat sonunda altına baz ile ilk sürdüğüm gibi duruyordu fakat;

                            - Matlaştırma konusunda pudraya ihtiyacınız olacaktır. T bölgem 2 saat sonra parladı.
                            -Parfumunu sevsem de parfüme karşı hassas olanlar tercih etmeyebilir.

Negatif yanları az, fiyatı uygun, güzel bir fondoten, kışın altına biraz nemlendiriciyle kuru cildime kullanabilirim diye düşünüyorum. 
Yani bütün cilt tiplerine uygun olacak bir fondoten.

Kozmoda kardeş bloguna deneme imkanı verir de izleyicilerine vermez mi? :)
Bu fondoten,yanında maskara ve yine çok beğendiğim bir ruja 1şanslı izleyicim sahip olacak. Çekilişimiz devam ediyor.Katılmak için TIKTIK
                           

1 yorum:

  1. Bende almıştım bunu ama kullanmaya daha sıra gelmedi :) bana da beklerim http://limonundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...