14 Eylül 2012 Cuma

nivea pure & natural serisi- argan yağı ve aloe vera- kozmetikD ve annesi ortak değerlendirmesi

 Nivea Türkiye nin güzel jestiyle gelen bu ürünleri yazın annemle birlikte denedik.
Aloe vera ve argan yağı içeren bu seri zaten raflarda ilgimi çekiyordu deneme fırsatımız olunca yazın kullandım ve sizler için annemle beraber değerlendirdim.
 Pure and Natural Temizleme Sütü: 
KozmetikD: Makyaj temizleyici olarak kullandım cildimi de tekrar temizleyici ile yıkadım o yüzden karma ciltteki etkilerinden pek bahsedemeyeceğim.Makyaj temizleme performansı iyi.
Anne KozmetikD: Annemin cildi bana göre yağlı oldugundan onun değerlendirmesi benden farklı.Makyaj temizleme sütü olarak beğense de ciltten kesinlikle iyice yıkanmasını çünkü cildi fazladan yağlandırdığını söylüyor.

 Pure and Natural nemlendirici gündüz kremi:
KozmetikD: Bana çok yoğun ve emilmesi zor bir krem gibi geldi. Cildimde kuru bölgeler de var yazın yağlanan kısımlar da,çok az bir miktar kullanıldığında nemlendirmesi yeterli. Yağlanan kısımlara çok az uygulamak gerekiyor. 
Anne KozmetikD:Cildinin ara ara kuruluk yaptığı zamanlarda nemlendirmesinden memnun kaldı.Kullanım miktarı konusunda benimle aynı fikirde az ve öz kullanılırsa sonuç güzel olacaktır.

Pure and Natural Tonik:
KozmetikD: İçeriğindeki alkole rağmen ben beğendim. Pek tonik insanı değilim arada kullandım.Buzdolabında bekletip kullanılınca inanılmaz bir ferahlık veriyor cilde.Kuru olan yanaklarımı kurutmadı ama parlayan burnumu dengeledi.
Anne KozmetikD: Annemin bu seride en çok beğendiği ürün bu tonik oldu.Cildini dengeleme konusunda başarılı.
Serimiz şu anda Annemde kışa daha iyi gidecek bir seri olduğunu düşünüyoruz cildimizde herhangi bir rahatsızlığa sebep olmadı. Parfüm içeriyorlar ama kokusunu sevdik.İçermediği ürünlere baktığınızda bu konuda hassas olanlar için de iyi bir alternatif.

Bu arada bu güzel paket için NiveaTürkiye ekibine teşekkür ederiz.
Ürünler çok hoş bir sunum ve güzel bir çantaya bize geldi ama foto çekmemişim o yüzden izninizle sevgili Makeup with Style ın blogundan bir foto kullanıyorum.
Makeup with Style ın Pure and Natural serisi değerlendirmesi için buradan
Nivea Pure and Natural hakkında ayrıntılı bilgi için buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...