2 Mayıs 2012 Çarşamba

vichy 3in1 makyaj temizleyici



vichy nin termal su içeren bu makyaj temizleyicisi alışverişimde hediye verilmişti. satış fiyatı 30-40 tl arasında değişiyor. ben ilk kullandığımda pamuğa döküp yüzümü silmiştim ve makyajımı doğru dürüst çıkarmamıştı.
kullanmayı öğrenince sevdim :)
önce elime döküp yüzüme iyice sürüyorum makyajı çıkaran adım bu,en son gözlerime özellikle kirpiklerime sürüp pamukla siliyorum.
ben makyaj temizleyicisini de yıkamadan rahat edemem o yüzden bir yüz temizleyicisiyle cildimi yıkıyorum.
olumlu yanları dersek:
  • toniklediğim pamugun tertemiz olduğunu görüp güzel temizlediğine kanaat getiriyorum.
  • hem yüz hem de göz makyajı için kullanılabilmesi pratik olmuş.
  • bende herhangi bir rahatsızlığa sebep olmadı. 
  • waterproof ürünlerle denemedim ama normal eyeliner ve maskarayı çıkardı.
  • termal su içerdiği için cildimi kurutmadı germedi.(kuru ciltliyim)
olumsuz yanları dersek:
  • fiyat olarak fazla bitince almam bioderma dan memnunum.
  • yoğun kıvamlı olduğu için gözlerime rahatsızlık vermese de hissini sevmedim. yüz makyajında kullanacağım. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...