28 Mayıs 2012 Pazartesi

lush siparişim geldi

 Lush tan alışveriş yapmak istediğimi ancak ürünlerini hiç bilmediğim için kararsız olduğumu yazmıştım. Sonra baktım kendim denemeden bilemeyeceğim aradım ve sitedeki ürünlerin çok fazla oldugunu daha küçük boylarda almak istediğimi söyledim. Ürünlerin ancak o boyda satıldığını fakat samplelar yollayabileceklerini söylediler.Ben de kesin kullanırım dediğim iki ürün aldım.
İstediğim ürünler aromaco deodorant ve honey I washed the kids sabun. Sabunlar çok çekici görünüyorlar ama şu an elimde de zeytinyağlı sabunlarım var bitirip hemen hemen hepsinden almak istiyorum.

Aşağıda da 
  • yüz temizleyici ve peeling sampleları- hassas bir temizleyici ve peeling bulma umuduyla deneyeceğim.
  • el ve ayak krem sampleları- iyi bir el ayak kremi arayışındayım deneyip karar vereceğim.
  • deneyip burda da paylaşacağım ilk yazımdan sonra maille de çok soru aldım.Aslında yazın izmirde mağazasına gidip orda daha detaylı inceleyeceğim.

12 yorum:

  1. canım yorumlarını merakla bekliyorum. ben izmir'de yaşıyorum ama henüz lush'tan alışveriş yapmadım. bakalım yorumların nasıl olacak ona göre ben de deneyebilirim bu markayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda yorumlarım gelecek :) teşekkür ederim takip ettiğin için :)

      Sil
  2. Canım lushlarına kavuştun :) Mis kokulu günler.Yorumlarını çok merak ediyorumm tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koku konusunda bazısını çok beğendim bazısından hiç hoşlanmadım canım çok kokulular yaf :(

      Sil
  3. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben sabunlarını kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Ama süreleri kısa olduğu için nemlendiricilerine cesaret edememiştim. Yorumlarını merakla bekliyorum. Güle güle kullan ürünlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) kısa süreli olması dezavantaj evet ..

      Sil
  5. yaa valla seni çok kıskanıyorum heaa!! bende senin gibi olcem!! :D :D

    YanıtlaSil
  6. Bu ürün hakkında biraz bilgi verirseniz çok sevinirim, tam olarak nedir bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabun ve deodorant aldım canım gerisi sample nemlendirici temizleyici falan

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...