3 Mayıs 2012 Perşembe

Oriflame Pure Colour Ruj nude pink

 oriflame ın uygun fiyatlı rujları arasında daha uygun fiyatlı olan serilerinden bir ruj. 
fiyatına bakarak performansı çok iyi. eğer nemlendiricisi bol bir ruj arıyorsanız bu seriden bir kaç renk denemelisiniz.
kalıcılıgı iyi değil ama nemlendirmesi benim için yeterli. hoş da bir rengi var iki ruju 11 tl ye almıştım diye hatırlıyorum tam emin olmamakla beraber.

oriflame ve avon ürünlerine çoğu zaman ön yargılı yaklaşıyorum. bu yargımı destekleyecek kötü ürünlerle de karşılaştım. böyle güzel seriler bulunca uygun fiyata herkes alsın kullansın istiyorum :)
oriflame ın giordani serisini çok beğenirim mesela. 
sizin var mı oriflame ya da avonda favorileriniz? paylaşalım bence ;)


5 yorum:

  1. ben de bu seriden aldım birkaç ruj renkler çok güzel,nemlendirme süper ama işte benim pigmentli dudaklarımda renkleri belli olmuyor malesef ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim solgun acik renkli cnm dudagim ne sursem koyu oluyor

      Sil
  2. bu serinin testerları var, coral rose da güzel, benm favorim vintage nude(ya da rose olabilir adı) ..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Aynen kalıcılığı az sayılır ama bana göre nemlendirmesi de az. Giorgani serisini şiddetle tavsiye ederim. Tek pudrasını beğenmiyorum bu serinin. Fakat pure colour rujlar avon colour trendle kıyaslarsam kesinlikle daha alınası ve değer.. Kasım katalogunda bu rujlar 5.90 TL'di sanırım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...