18 Mart 2013 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Eyeliner Essence SuperFine

 Essencenin uygun fiyatlı ama yüksek performanslı ürünlerine bayılıyorum. Bu eyelineri Tek bir kusuru dışında çok sevdim,devamlı eyeliner kullanan/sabahları vakti kısıtlı olan bir insan olarak tam benlik bir ürün.
 

Nesini Sevdim?
  • İncecik fırçasını,simsiyah rengini,kalıcılığını ve uygulama kolaylığını çok sevdim
  • Sanırım ben eyeliner kullanamıyorum diyen insanlar bile kolayca kullanabilecektir.
Nesini Sevmedim?
  • Kalıcılığı iyi bir şey aslında ama en alt fotoda makyaj temizleyiciyle silinmiş halini görüyorsunuz ürünün izi kalıyor. Direk yağ ile silsem de o iz bir kaç gün kalıyor o yüzden sadece kirpik dibine ince uygulamalar yapıyorum kuyruklardan uzak duruyorum.
Bir daha alır mıyım?
  • Kesinlikle evet.Jel ve kalem eyelinerları da seviyorum ama bu keçeli kalem tipi olanlar arasında sanırım fiyat performans olarak en iyisi bu.


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...