22 Mart 2013 Cuma

Bioderma Photoderm Autobronzant-Güneşsiz Bronzlaştırıcı


Güneş yüzünü ara ara göstermeye başladı ve biz yazı özlediğimizi hatırladık.Yıllardır güneşten kaçan denize bile akşam giren bir insan olarak geçen yıl eşime uyup bir güzel bronzlaştım.Bronzlugun verdiği o güzel ışıltıyı bu yaz da iple çekiyorum.
Şimdi güneşsiz bir bronzlaştırıcı olan bu ürünü denemek için sabırsızlanıyorum.Biodermanın yeni çıkardığı bu ürün güneşin zararlı etkilerine maruz kalmadan bronzlaşmayı vaadediyor.

Özellikle etekler çorapsız giyilmeye başlanınca peynir beyazlığında bacaklar hoşuma gitmiyor.
Bioderma kalitesine güvenim tam olsa da bu tarz ürünler dalgalı görüntüye sebep olacak diye korkmuyor değilim.
Önce görünmeyecek bir bölgede deneme yapmalı ve sonra uygulamalı.
Beğenirsem bacaklarıma kullanacağım.
Ne dersiniz? Bronz ten mi yoksa Pamuk Prenses beyazlığı mı ?

Aşamalı olarak doğal bronzluk sağlar.

Uygulama sonrasında hemen kuruyan ve dağılmayan bir yapıya sahiptir.

Kıyafetlerde iz bırakmaz.

Photoderm Autobronzant güneşin zararlı etkilerine karşı cildi korumaz.

Komedojenik değildir. Hipoalerjeniktir. Parfümlü yapıya sahiptir.

Kullanım Talimati:

 Photoderm Autobronzant temizlenmiş ve kuru cilde uygulanır. Şişe ciltten 20 cm uzakta tutularak eşit olarak püskürtülür.

Gözle temasından kaçının.

*Basın ürünüdür*

11 yorum:

  1. Hem beyaz ten hem bronz :) Beyaz teni sevsem de ara ara kullanıyorum bronzlaştırıcıları. Hem değişiklik oluyor hem de bazı şeyler bronzluğa daha çok yakışıyor diye düşünüyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yüzümde beyazlıgı sevsem de bronzluk vucuda cok yakısıyor bence ;)

      Sil
  2. Neden bronzluga takmıs insanlar bilmiyorum ben hiç hoslanmıyorum yazın sürekli koruyucu kremler kullanırım sevmiyorum bronlugu öcü gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyleydim geçen yaz bronzlaşınca çok hoşuma gitti;)

      Sil
  3. beyaz teni hiçbir şeye değişmem ki ben fazlaca beyazım yazın herkes bronz gezerken ben süt şişesi gibiyim:)
    ben zaten hiç bronz olamayan biriyim alerjik bir bünyem var ve güneşten kaçıyorum diyebilirim.
    güneşin altında kızaran, kaşınan biriyim ve bu tarz ürünleri pek kullanamıyorum ee zaten bronzluğuda sevmediğim için ben normal ten rengimle olmayı tercih ediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninki cok zor canım ya ben tam bir bugdayım az güneş göreim hiç kızarmam hemen bronz :)
      beyazlık da ayrı bir güzel ama ne sürsen belli olur pigment aramazsın hiç ;)

      Sil
  4. ben kesinlikle bronzluk diyorum, her zaman çok sevmişimdir :) yalnız bu otobronzanlardan nefret ediyorum, doğru düzgün bir tane bulamadım şimdiye kadar. Eğer bunu beğenirsen ben de göz atabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zümrem ben bir kaç marka denedim en son avon göbeğimde geçici de olsa dalga dalga lekeler yapınca bir daha kullanmam diyordum,

      havalar az ısınınca deneyeceğim umarım memnun kalırım

      Sil
  5. kışın beyaz ten güzel duruyor ama yazın güneşin altında ayna gibi parlıyor, hoşuma gitmiyor benim de. the body shop'un honey bronz yağını ve jelini kullanıyorum, turuncu yapmadan hafif esmerleştiriyor, memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu hiç denemedim yazıyorum bi kenara ;)

      Sil
  6. ya bende çok istiyorrum bu ürünü kullanmayı memnun kalırsan yaz lütfen güvenemiyorum bende. bu arada yeniyim ben:) http://melekceyasam.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...