26 Mart 2013 Salı

Rimmel London Apocalips LUNA

 Apocalipslerin en beğenerek aldığım rengi LUNA idi. Harika bir şeftali tam yazlık/baharlık diye düşünürken hayal kırıklığına uğradığımı söylemeliyim.İlk aldığım Celestial in rahatlığı malesef bu renkte yok.
 Nesini Sevdim?
  • Rengini çok sevmiştim.Pıt pıt diyerek az az sürünce hoş bir duruş elde edilebiliyor.Vaktiniz varsa fırçayla da uygulayabilirsiniz.
Nesini Sevmedim?
  • Duruşu malesef homojen değil parça parça duruyor.
  • Dudakları oldugundan çatlak gösteriyor.
  • Benim dudaklarım oldukça açık renkli olmasına rağmen dudağımda hafif fosforlu tuhaf bir renk ortaya çıktı.
  • Çok az miktarda kullanılırsa uzuun süre benimle birlikte olacak bir ürün.Bitmez büyük ihtimalle,kötü kokuyor zaten o koku yoğunlaşırsa atarım.
Diğer renklerden Celestial yazısı için burdan.Nude eclipse rengi yazısı ise gelecek. Koyu renklerde de gözüm var ama kullanamıyorum koyu renkleri.Hedefimdeki 7 kiloyu verirsem kendimi koyu rujlarla ödüllendireceğim.Çünkü tombiş yüze koyu rujlar bence yaşlı duruyor yakıştıramıyorum.Bir de okulda öğrencilerin çok ilgisini çekiyor rahat edemiyorum.

Siz Apocalipslerin en çok hangisini sevdiniz?

12 yorum:

  1. celestial renginden çok memnun olmama rağmen Luna hakkında yazdıklarına katılıyorum.Luna'yı dudağımda çok kötü göründüğünden almadım.Herkese uyacak bir renk değil.

    YanıtlaSil
  2. Bu rujların öyle çok yazısını okudum ki...Ve okuduğuma göre memnun olan kişi sayısı oldukça az.GENELDE RENGİNE ALDANDIĞIMIZDAN ÇOK GÜZEL DİYE ALIYORUZ Kİ GERÇEKTEN RENKLERİ MUHTEŞEM.aMA DUDAKTA ÇİZGİ ÇİZGİ KALMASI,ÇATLAK VE PÜRÜZLERİ BELLİ ETMESİ,KOKUSU VS GİBİ NEDENLERDEN ALINACAK LİSTEMDEN ÇOKTAN ÇIKARDIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu rengi bir tek beğenmedim ama diğer ikisi çok hoş denemeni tavsiye ederim yine de.

      Sil
  3. Ahhhh işte hayatımın aşkı <3

    YanıtlaSil
  4. Katiliyorum sana cok yakismistiii:) aslinda dudak renginden kaynakli bence ben bu renkleri cok seviyorum ama dudak rengime olmadii icin malesef kullanamiyorum :( gulee gulee kullan

    Ve yeni actim http://kozmetikdiyarim.blogspot.com/ mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler davetin için ugruyorum heman

      Sil
  5. Gerçekten çok objektif yorumlamışsın artıları eksileriyle kokusu yüzünden erteledim ama sırf renkleri çok canlı diye alıcam maksat gözüm kalmasın^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) edin bir tane ama bu renk olursa önce bir denemelisin

      Sil
  6. ben de aldım luna'yı ve lipbalm'ın üzerine az bir miktar sürmeme rağmen bir süre sonra dudağımın ,ç kısımlarında kuruyup kalıp gibi kaldı. bu nedenle rengini çok beğensem de, celestial'i almaya çekiniyorum. luna hakkaten renk olsun dudakta duruş olsun bana da garip ve yapay geldi. celestial'da bu tarz bir sorun yaşadın mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. celestial den cok memnun kalmıştım yazısı da var

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...