22 Kasım 2012 Perşembe

Organix Brazilian Keratin Therapy Işıltı verici keratin yağı

İlk kullandığım zaman tam bir hayal kırıklığı oldugunu düşündüğüm bu üründen yavaş yavaş hoşlanmaya başladım.
Başta sevmememin sebebi hatalı kullanımdı aslında.

Bakalım ürünün vaadettiklerine:
Parlaklık sağlayan formülü; keratin proteini ve hindistancevizi yağı ile saçlarınızı nemlendirip, yumuşatırken, içeriğindeki avokado ve keratin yağı ile de ışıl ışıl parlayan saç telleri elde etmenizi sağlar. Zengin içerikli bu formül, hafif yapısı ile saçlarda ağırlık hissi bırakmaz.

Benim yorumlarım ise:
  • Ürün bir ışıltı ve pürüzsüz görünüm sağlamayı amaçlayan,saçlar kuruduktan sonra kullanılırsa parlaklık ve sağlıklı bir görünüm veren bir sprey.
  • Başta normal serumlar gibi zannedip bol bol uygulayınca saçlarıma inanılmaz yağlanma yaptı dolayısıyla azı karar çoğu zarar bir ürün.
  • Saçlar kuruduktan sonra hafifçe kullanılırsa saçlara yumuşaklık sağlıyor, düzleştirme işlemim 15 dk dan 5 dk ya iniyor o yüzden seviyorum.
  • Saç uçlarına nem verdiği ve beslediği de doğru.
  • Uzun bir süre kullanacağım sanırım,3 aydır her duştan sonra kullanmama rağmen gördüğünüz fotolar güncel fotoları.
Olumsuz yanları:     
  • Yağ olması başlı başına olumsuz benim için.Kupkuru saçlarım olmasına rağmen bir fıs bile fazladan sıksam saçlarım 2 3 günlük yağlı hal alıyor,sönükleşiyor.
Tekrar alır mıyım? : ne zaman biter bilmiyorum ama bitince de almam.yves rocher in yulaflı saç ucu balm ı aynı işi daha iyi yapıyor ve saçları yağlandırmıyor.


İçerik:Cyclomethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, PEG-12 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Hydrolyzed Keratin Protein, Theobroma Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Perfume.

2 yorum:

  1. Organix in Coconut milk sampuan ve yumusaticisini almistim. O kadar paraya daha iyi performans bekliyordum. Ben begenmedim...Cok guzel yazmissin :) tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu parayı hakeden bir ürün değil gerçekten moraccan oil serisi iyi diyorlar ama denermiyim tekrar bu markayı bilemiyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...