18 Kasım 2012 Pazar

Mario Badescu A.H.A.&Ceramide nemlendirici

 Limango box la mini boyunu denediğimiz bu nemlendiricinin tam boyunu hemen sipariş verdik. 
Çoğul konuşuyorum çünkü pek kozmetik sevmeyen eşim de çok beğendi.
  • Nemlendirmesini beğendim,ciltte yağlı his bırakmadan yoğun nemlendirme sağlıyor.
  • İçindeki meyve asitleri sebebiyle cilde aydınlık ve berraklık veriyor.
  • Kokusuz cildime sürülür sürülmez kremi unutuyorum.
  • Asit sebebiyle ben dışarı çıkarken kullanmıyorum. Eve gelip makyajımı/cildimi temizledikten sonra nemlendirici olarak uyguluyorum.
  • Cildimde olumsuz bir şeye neden olmadı fakat paraben içerdiğini de aşağıda görebilirsiniz.
 Alfa hidroksi (meyve asitleri) içeren bu yağsız nemlendirici, cildinizi nemlendirmeye, içerdiği bitkisel bileşenlerle cildi temizlemeye ve pürüzsüz bir görünüm vermeye yardımcı olur. C vitamini yönünden zengindir ve antioksidan etkilidir.
kullanım şekli: Göz çevresi hariç tüm yüze her gün uygulayın.
içindekiler: Su, Aloe Barbadensis Yaprağı Suyu, Gliseril Polimetakrilat, Propilen Glikol, Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Dimetikon, Ethylhexyl Cocoate, Fenil Trimetikon, Lesitin, Glikolipidler, Citrus Medica Limonum (Limon) Özü, Squalane, İzopropil Miristat, Gliseril Stearat, Setil Alkol, Stearik Asit, Setearil Alkol, Setearet-20, Miristil Laktat, Trietanolamin, Propilparaben, Metilparaben, İmidazolidinil Üre, Cymbopogon Schoenanthus.
 karma ve yağlı ciltler için
 Hayvanlar üstünde test edilmemiştir.
 Serin ve kuru bir yerde saklayınız
 ABD'de üretilmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...