14 Kasım 2012 Çarşamba

Garnier Saf&Temiz 3'ü1 arada

 Garnierden gelen paketin içinde bu ürün de mevcuttu.Bim de sürekli gördüğüm ama hiç ilgimi çekmemiş olan bu temizleyici beni ziyadesiyle şaşırttı.
  • Temizleyici ve peeling olarak kullandım zaten yüzüme yayıp su ile duruluyorum hem temizleyip hem de peeling yapmış oluyor.
  • Ciltte harika bir temizlik hissi bırakıyor.T bölgesinde denge sağlarken yanak ve çene gibi kurumaya yatkın bölgelerde de kuruma yapmıyor. 
  • Ben günlük olarak değil ama 2-3 günde bir kullanmayı düşünüyorum.ilk izlenimlerim olumlu.
  • Uygun fiyatıyla da bence alınabilir bir ürün bitenler yazısıyla son yorumlarımı da yaptıktan sonra tekrar alabileceğim bir ürün.
Bakalım garnier bu ürün için ne demiş



TÜRKİYE’NİN 1 NUMARALI  CİLT TEMİZLEYİCİSİ
3 ÜRÜN TEK PAKETTE!!!
       Karma ve yağlı cilde sahipseniz ve yağlanma, parlama, siyah nokta gibi cilt problemleriniz varsa 3’ü 1 Arada tam size göre!
 3 Ürün kullanmak yerine tek çözüm!
       Her gün temizleyici ile gözeneklerinizi arındırmak! 
       Haftada 2 gün peeling ile siyah noktalarınızdan kurtulmak!
       Haftada bir gün maske yaparak, mat bir görünüme kavuşmak MÜMKÜN. 

CİLDİNİZ EN İYİSİNİ HAK EDİYOR
Cilt bakımınız için artık  zamanınızı ve paranızı boşa harcamanıza gerek yok.
 Garnier cilt temizleyicisi  ile 3 ayrı  ürünü tek pakette sunarak cilt bakımı için  hayatınıza büyük kolaylık getiriyor. Karma ve yağlı cilt tipine sahip olan herkes, parlama ve siyah nokta, gibi cilt problemlerine karşı üstelik  hergün,  temizleyici özelliği  ile gözenekleri arındırabileceksiniz. Haftada 2 gün “peeling” özelliği  ile siyah noktalardan arınacak ve haftada bir gün maske  yaparak mat bir görünüme kavuşacaksınız.
 Garnier 3’ü 1 arada temizleyiciyi kullandıktan sonra başka hiç bir ürüne ihtiyaç duymayacaksınız.
 

4 yorum:

  1. Şimdi bu ürünü almaya istekli oldum işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin gerçekten fiyat/performansı yüksek bir ürün

      Sil
  2. çok beğendiğim bir ürün,fiyatına göre harika ötesi..
    ferah ferah nefes aldığını hissediyorum cildimin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanıp da begenmeyene rastlamadım ama bana uymaz diye düşünüyordum
      süper oldu :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...