17 Kasım 2012 Cumartesi

Mario Badescu Ürünlerim

Geçtiğimiz aylarda Limango Box ta MB ürünlerini görünce denemek için almıştım.Denediklerimden AHA içeren nemlendiriciyi çok beğenince,Limangodaki kampanya da bitmeden onu ve yanındaki iki ürünü aldım.Pek özenli olmayan ambalajları ile başta gözüm tutmasa da sonradan yanıldığımı anladım.
Bazı ürünlerinin Makeupalley puanları gayet yuksek.Şimdilik denediğim ürünler bu kadar.
Yazılarını tek tek yazacağım önce yazmamı istediğiniz olursa ondan başlayayım.

5 yorum:

  1. ah ah diyorum kampanyayı kaçırdım kart limitim yoktu bende numulerden çok memnun kaldım
    keşke bi kampanyaya daha rastlasam güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitesinde de satılıyor cok fiyat farkı yok arada hatta bazıları daha indirimli bir bak istersen
      http://mariobadescu.cyclosis.com/DesktopDefault.aspx?tabid=489

      Sil
    2. AA O ZAMAN ONLARDA İNDİRİM YAPMIŞ İLK BAKTIĞIMDA SİTELERİ BAYAĞI PAHALIYDI SAOL TATLIM

      Sil
  2. güle güle kullan zümrem, Aha&Ceramid Moist. merak ettim en çok, yazını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zümrem bayıldım ona daha iyisini bulmassam tekrar alacagım bir ürün yazısı da geliyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...