28 Mart 2012 Çarşamba

yves rocher Soin Vegetal Capillaires besleyici şampuan


 yeni aldığımda çekilmiş bu fotoların üzerinden 8 10 yıkama geçince yazma zamanı geldi.


  • joker şampuanım bioblastan sıkılıp yeni şampuanlar arayışına girince yves rocher deneyeyim dedim.
  • kuru saçlar için olan bu şampuanın en çok kokusunu beğendim beyaz sabun gibi hafif ama güzel bir kokusu var. 
  • temizlemesinden memnunum şampuandan beklentim bu kadar zaten kepek yapmasın sertleştirmesin saçımı dökmesin yağlandırmasın bana yeter. bu şampuan da bana yetti.
  • tekrar alır mıyım? sanırım bu şampuan bitince bioblasla devam ederim bir de down under ın nude serisi var biliyorsunuz bir türlü ulaşıp alamadığım. nude bulursam nude deneyeceğim olmadı bioblastan sonra tekrar dönebilirim yves rocher e beğendim çünkü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...